Trivelig tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 19. jan 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her er det snøvær, det er spådd 50 cm på det verste.....me får sjå.
    Overtid idag, får vasket bilen i tillegg for å få bort gammelskiten :) Ha en flotters dag :D :D :D
     
  2. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag! Jeg har et lite spørsmål her på morgenkvisten. Fløy med bare håndbagasje til O'Hare i høst, og da fikk jeg lov til å gå gjennom en sånn hurtig-immigrasjon. Jeg har alltid sjekket inn bagasjen når jeg skal til EWR, men vurderer å ta håndbagasje hvis noen vet om de har det samme opplegget der også? Har googlet uten å finne svar.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Aaaaaaahhhhhhhhhhhrrrrrrrgggggggg!
    Det er tirsdag jo! Kjedeligste dagen i uka....... Leeeeeeeeeenge til helg jo........

    Ble en travel ettermiddag og kveld i går. Først telefonmøte med noen nørder, så årsmøte og deretter vinsmaking. Det var viner fra Jura som sto på programmet. Eneste jeg hadde smakt fra Jura før var melk, mente jeg. Men vi snakker visst om område "Sjura" i Frankrike. Meget spesielle viner. Eneste fornuftige bruksområde for slike viner er å gi dem i gave til noen du ikke liker så godt. Det var så galt at jeg spyttet i bøtta faktisk. Noe jeg ellers aldri har gjort på en vinsmaking før.

    Og om ikke det var nok, så snødde det noe vanvittig da jeg skulle hjem. Men bussen min den kom aldri. Måtte stå ute i snøværet og vente i en halvtime før en annen buss kom som medførte 15 minutters vassing i snø for å komme helt hjem da bussen skulle en annen vei. Kan altså ikke stole på kollektivtrafikken lenger. Makan! Er det rart jeg drikker?

    Har en Jura-fri dag!
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Annen Etage på en BA 747, 62K. Trivelig kveld i Oslo i går.

    Etter en travel halvannen uke er det Heimat til Chicago der flytting står på programmet, oh joy ;)

    Take off momentarily ;)
     
    LN-FHU liker dette
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra København. Holder på å pakke sammen på kontoret og sette kursen mot CPH der jeg skal ha kveldsflyet hjem. Rekker således både middag på MASH og tur i loungen. Passer fint på en tirsdag kveld.
    God kveld!
     
    LN-FHU and Bizflyer like this.

Del denne siden