Som trådtittelen sier - flott dag her i bartebyen. Siste dag før man tar helg, og det blir vel noe arbeid å gjøre idag også skal du se.... Nye Golf R skal sjekkes ut, og det kan jo bli et meget hyggelig bekjentskap Utpå kveldninga venter SK349 til tiggerstaden Ønsker alle en flott dag
God morgon! Full fart på jobb med möten och administrativa saker. Skall försöka få ordning på en del jobbsaker för att kunna förbereda helgens ankomst av massor med gäster från när och fjärran. Ha en god torsdag!
God morgen fra Flesland. Clarion stilte med dusj etter sykkeltur opp hit og god kvalitet på frukten. Boblebadet på toppen er byttet ut med skikkelig trimapparater noe som er bra. Tre tredemøller med utsikt mot rullebanen.
Torsdag er det blitt, og jeg hoster og harker. Prisen av 40 grader og inn og ut av aircon rom. Sover dårlig, og resten av familien ligger flat takket være bjørkepollen. Ganske så hjelpesløst egentlig. Nå er det straks ut for å skifte til sommerhjul på kjerra samt å få den på EU kontroll. Måtte det bli en billig affære denne gangen. Ikke rart jeg spiser bamsemums! Ser frem til ettermiddagsluren allerede jo!
God dag fra Gardermoen og LN - NOF. Klar for retur mot hjemmlige trakter. Ser fram til å kunne sove i egen seng og er klar for helg men først venter en travel Kontordag i morgen Ha en strålende dag
God ettermiddag godtfolk! Grått og trist her, lite som minner om vår og sommer her, snarere tvert i mot. Etter jobb bør jeg kanskje få pakket kofferten før avreise til Sørlandet Hovedflyplass Kjevik står på programmet i morgen formiddag. Ha en fin torsdag
Hei fra Arlanda. Her er man godt fornøyd med dagen så langt. Flyet. Fra Linate var så godt som fullt. Så jeg ble "oppgradert" fra sete 11A til 3D. Ergo SAS PLUS og "fri bar".hehe. Good times! Nå skal man snart humpe vest i en Saab. Tviler på det blir upgrade der, men det blir hvertfall godt med en kopp kaffe underveis. Ha en god dag forumister!
God morgen fra Vancouver, hvor Rimovaen er på den ultimate test. 1) Jordskjelv på 6,7 - bestått 2) Innsjekk / drop-test hos Air Canada - pending Neste stopp Edmonton
God formiddag fra Seattle. Full dag med airline loyalty konferanse, Freddie Awards i kveld. Good times.