Tromsø lounge

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av bonusjeger123, 25. april 2022.

1. bonusjeger123

bonusjeger123 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Har begynt å reise igjen, men jeg ser det er bygget om i område loungen var i Tromsø.
    Er denne stengt permanent, eller er det planer om å bygge ny?

2. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,384
    Bonuspoeng:
    113
    Inntil videre, som nok mest trolig er permanent. SAS har vel ikke åpnet noen av cafeloungene etter pandemien. Den i Tromsø ble fjernet ifm. endringene som ble gjort når utvidelse av terminalen startet. Det ble på det tidspunktet sagt noe om at det kanskje kom en ny i når det arbeidet er ferdig. Men spørsmålet er vel om SAS kommer til åpne noen av disse igjen... Må nok tjene litt penger først.

tobeornot999 and Eddie47 like this.
  3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,134
    Bonuspoeng:
    183
    Litt spesielle grunner i TOS, pga terminal-utbyggingen.

Men min gjetting er at ingen SAS-cafe-lounger kommer tilbake, og at rullgardinen er permanent trukket ned (den som sier "see you tomorrow").

Tilbudet var dårlig, det kan neppe ha generert særlig extra-revenue for SAS, og det koster selvsagt med både bemanning og serveringen i loungen - selv om det mest gikk i boller og kaffe på både BGO, TRD, TOS og SVG. Som var de stedene jeg var mest.

4. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    490
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tviler sterkt på at disse cafe-loungene kommer tilbake. Det må ha kostet mer enn det smaker for SAS. Dessuten var det ikke store serveringen å få.
    Når det er sagt så var jeg alltid overrasket over hvor mange som stakk innom disse stedene...

markus liker dette

Del denne siden