Tror dere Thomas fikk pandion

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Eddie47, 07. juni 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,028
    Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
  2. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,371
    Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    Håper han fikk en sånn legendarisk polarrull som kompensasjon.
     
  3. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Eller kanskje Ringi på neste flyvning?
     
    Last edited: 12. juni 2017
    Sebastian liker dette
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,014
    Likes mottatt:
    22,976
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor skulle han få det?
     
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Er vel hvert fall skjelden noen her inne klager over ekstra legs på reisen :cool:

    @thecoldfish Ringiens edle dråper vil vi ha for oss selv! Han ser mere ut som typen som hadde satt pris på et pappglass med folkeøl fra innenriks Loungen! Herlig med Ola Nordman på tur i slippers o_O :p :cool:
     
    thecoldfish liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    +1 ... skjønner ikke helt poenget her...
     
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,028
    Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Poenger er:
    Når vi ser hvordan BA kompenserer sine beste kunder ved en hendelse som de opplevde i London.
    Hvordan ville SAS gjort det?

    Min erfaring med SAS og Eurobonus er dessverre slik at jeg tror SAS hadde behandlet alle likt og da på en måte at lojalitet ikke ville spilt noen rolle.
     
  9. haakonks

    haakonks Veteran Moderator

    Innlegg:
    2,428
    Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    Skjønner heller ikke poenget med denne tråden...

    Skal vi virkelig synse og syte over at hva vi tror SAS hadde gjort i en situasjon som ikke har skjedd?

    Ellers er det bare å gratulere med årets mest misvisende tittel på topic! :D
     
    Wiolenze liker dette
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,028
    Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Slett tråden den som kan

    Eddie
     
    LN-MOW and anders82 like this.
  11. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,913
    Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    La den stå.
    Alle har ikke samme humor og noen blir fornærmet uansett. Husk at du har the one ring to rule them all @Eddie47
     
    Peter.Krogh.Frausing liker dette
  12. Du om det Tommy. Ingen døde i British Airways-ulykken, som ikke BA hadde noen skyld i. SAS sikkerhetslandet i Novosibirsk fordi de hadde en "ulykke" (malfunction) av en flykomponent, som SAS ikke hadde noen skyld i. Når tråden handler om en massiv datafuckup som stammer fra BA sitt valg om å gå all India på kundeservicefronten og DET sammenliknes med SAS sin sikkerhetslandinf i Novosibirsk.... Ja da forsøkte jeg i det minste å finne et annet pattedyr å sammenlikne med, i motsetning til å sammenlikne en mus med en høyblokk i stål.

    Men som nevnt, tråden er poengløs og uforståelig.
     
  13. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,014
    Likes mottatt:
    22,976
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vet ikke hvordan SAS ville gjort det, men det British Airways har gjort er å la sine beste kunder som ble rammet IT-problemet beholde statusen sin et par år. Det har antageligvis en begrenset kostnad da mange av de allikevel ville beholdt kortet gjennom reising, og gjør de ikke det er det ikke sikkert de reiser så mye. Samtidig tror jeg BA har flere grunner til å gjøre det de kan for å beholde kundene sine om dagen.

    Kanskje kunne/burde SAS gjort det samme i ekstreme tilfeller (som denne nødlandingen ikke var da de vel kom hjem 17-18 timer forsinket). Nå skal ikke jeg dømme noen, men jeg er ikke helt overbevist om at Thomas var Pandion.
     
    KRS and lMartin like this.
  14. haakonks

    haakonks Veteran Moderator

    Innlegg:
    2,428
    Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    Kan jo bare døpe den om til "klagemuren"? ;)

    En tråd hvor man kan få ut sine frustrasjoner om SAS.... Så slipper vi nye tråder om "fikk ikke priority boarding", "hater polarruller", "tomt for Ringi", "maten smakte grevling", "hvorfor server ikke SAS bløtdyr", osv...
     
    Baldrick, KristianR, lMartin and 2 others like this.
  15. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,205
    Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen med erfaring som faktisk kan bekrefte at grevling smaker vondt? Er nysgjerrig, jeg. :D
     
    kaijoar, Petter B-C, Mbj and 3 others like this.
  16. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,202
    Likes mottatt:
    114,843
    Bonuspoeng:
    350
    Smaker omtrent som galvanisert ekorn
     
    haakonks and Shyneno like this.
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Beyond bullshit. Ingen døde, men folk ble skadet og du kan banne på at det er flere med flyskrekk som sliter etter en slik traumatisk opplevelse.

    Skal du sammenligne med noe lignende så kan vi jo vise mangel på klasse og vise frem noe slikt som faktisk SAS hadde mye skyld i, men det er en debatt folk med litt vett mellom øra ikke tar og ihverfall ikke her

    sas_md80.jpg

    Hente seg inn og bruk heller ett eksempel som dette:

    http://www.express.co.uk/news/uk/76...y-landing-smoke-London-City-Airport-Rotterdam

    Eller dette

    http://www.cbc.ca/news/canada/british-columbia/5-unanswered-questions-british-airways-1.3821059
     
    milehigh liker dette
  18. Gjesp - and your point being? Spørsmålet her var om noen fikk pandion for en sikkerhetslanding. Det i seg selv er en idiotisk problemstilling, også kommer du med mindreverdighetskomplekser (?) ifht SAS og vil flashe ulykker? I don't get it. Poenget - om det overhodet er noe poeng her i denne verdiløse tråden - er vel at de ferreste ulykker, det være selvforskyldt eller ikke, sjeldent/aldri utløser en automatisk tildelelse av høyeste nivå av bonusprogrammet til selskapet. Uansett selskap eller bonusprogram. Og hvorfor en ulykke, en hendelse, eller sikkerhetstiltak - blir sidestilt med en outsourcings fuckup på kontoret.... I don't get it. Og hvorfor det skulle bli gjort (gi GGL/Pandion/whatever etter en ulykke), eller hvorfor det skulle være et poeng, eller hvorfor det i det hele tatt blir diskutert - er meg en gåte. Det var ikke jeg som begynte idiotien, det var trådstarter.
     
  19. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,371
    Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kunne brukt tiden min på å skrive et balansert og reflektert innlegg rundt dette, men det gidder jeg ikke.

    Etter å ha sett denne diskusjonen, hva faen, bare hva faen...

    P.S. Galvanisert ekorn anbefales ikke.
     
    anders82 liker dette
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden