Hei, Har hatt et problem over lengre tid med å få registrert Trumfbonus når jeg handler. Jeg har fra gammelt av registrert Trumf på Visa-kortet mitt. Hvis jeg betaler med dette er det ingen problem. Da blir Trumf-registrert. Problemet oppstår når jeg først registrerer Trumf-kortet i kassa, for så å betale med Amex. På kvitteringen ser tilsynelatende alt OK ut. På kvitteringen fra f.eks KIWI står det Trumfnr, Trumfgrunnlag denne handel, Trumf kundenummer og saldo osv. Men transaksjonen kommer aldri opp i oversikten når jeg er innlogga på trumf.no. Har testa med 2 forskjellige Trumf-kort og det fungerer ikke! Var seinest på Kiwi fredag før helga, transaksjonen er der fortsatt ikke. Veit jeg gjorde alt "riktig", som sagt står det jo på kvitteringen at transaksjonen er registrert og... Mail er sendt til kundeservice at trumf.no for 2 uker siden. Får ikke noe mer svar enn at de "sjekker saken". Har purra flere ganger. Noen som har hatt lignende problem? Hva løste i så fall problemet?
Hender at det tar litt lengre tid å få inn på trumf-kontoen når jeg bruker den løsningen du skisserer. Men pengene kommer.
Jeg hadde samme problem, stod Trumf nummer og saldo på kvitteringen men kjøpet på Kiwi ble aldri registrert. Det var et ekstrakort jeg hadde tatt i kassa som hadde fungert i mange måneder og fungerte fortsatt på Shell. På kundeservice fikk jeg beskjed om at det var noe galt med strekkoden?? og fikk tilsendt nytt kort på hovednummeret som fungerer over alt.