Trumf på Kino medlemskap.

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 09. des 2017.

1. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Går man til viatrumf så skal medlemskap hos kinoklubb gi 42% trumf på medlemskapet på 149kr.
    Kan være en grei tilleggsgave til noen. Vil også legge til at dette er den høyeste trumf raten vi har sett på viatrumf, så det er mulig det er en feil.

melind and mathiasfe like this.
  2. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    Bekreftet og allerede fått trumf på denne. Meget rask.

Medlemskapet gjelder 1 person men en får ogaå en vervelink som gjør at du kan gi bort medlemskapet til ytterligere 1 person (om jeg leste mailen riktig)

Usikker på om jeg noen gang kommer til å benytte det men .... ....

Fredrik81 liker dette
  3. tfo

tfo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,216
    Bonuspoeng:
    93
    Er nylig smittet av denne bonusfeberen, så denne kastet jeg meg på. Ser at nyversjon av Norske byggeklosser er en film som jeg har tenkt å få med meg, så da er det i hvertfall innafor

Fredrik81 liker dette
  4. Oddvar

Oddvar Medlem

Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Viktig å merke seg er at man bare kan kjøpe en rabattert billett per bruker, men med 2 for 1 som tilbys nå pluss Trumfrabatten er dette en nobrainer om man faktisk går på kino.
    Gir du vekk til andre, kan det være greit å nevne at det er et abonnement som løper videre med årlig betaling.

5. TigerTravel

TigerTravel Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Synd SF kino i Stavanger/Sandnes er med...

6. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Da ser det ut som om det blir julegave på kompisen min i Trondheim :) Kjipt at ingen kinoer i nærheten av Bergen er med.

7. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis det er til deg selv, eller du har noen som har bursdag i disse dager, så er dette en god gave å gi til dere begge to :)

Kino.jpg

Det er en ting ting jeg lurer på, og det er om jeg kan gi kinoklubb-medlemskap til flere som gave fra samme trumfkonto, jeg tenkte jeg kunne gi det til resten av familien da de bor i byen gangavstand fra kinoen alle sammen. I såfall blir det til 5 personer jeg gir dette i gave til, også kan de verve en hver :)

Last edited: 28. jan 2018

Del denne siden