Hei ! Som EB samler bruker jeg trumfvisa i hovedsak når det kommer til sparing av poeng da det er ganske gunstig med Med 13,89 Poeng per krone jeg får inn, og med null i årsgebyr. Nå ser jeg at trumf har kommet med et tilbud til alle trumfkunder slik at man kan handle på nettbutikker og få trumfbonus. Som jeg kan se er det også en veldig sjenerøs bonus man får hos de utvalgte nettbutikkene. Alt fra 24% bonus og ned til 4 %, noe som er mye bedre enn man bare skulle handlet lokalt med 1% bonus på trumfvisaen. Lite spørsmål, ser radisson blue er med her og gir 5,5 % i trumf, vil man kunne kjøpe seg en hotellnatt med denne bonusen og i tillegg kunne få 500EB per natt som de gir ? I så fall er dette et godt tilbud i mine øyner. La oss si at du kjøper en hotellnatt til 1500kr. Da blir jo regnestykket slik: 1500*0,055= 82,5kr 82,5*13,89= 1145EB + evt 500EB som de gir til vanlig Å da er man oppe i 1645EB per natt kontra 500EB Noen som har noen innspill her ? Ta en titt på viatrumf.no
Et annet og interessant regnestykke: Hotels.com La oss ta utgangpunkt i samme hotellet som over hos Radisson til kr 1500. Dette gir 120 trumfpoeng eller 105kr fra kickback.no 120 trumfpoeng er verd 1667 EB-poeng 105kr gir deg 467 EB-poeng ved eurokurs på kr 9,-. Dette gir en fordel til trumf på 3,5% kickback. Gitt at man fortsatt får hotels.com rewards osv så er dette en virkelig gullgruve. Ikke minst lett å regne på, man ser at man får ca 1 EB pr krone man kjøper hotell for. I alle fall frem til Trumf kutter konverteringsraten til EB, håper vi får en varsel så vi kan tømme kontoene..
Er ikke så bekjent med dette kickback, så er ikke helt med no Men ja ser hotels gir enda bedre trumf bonus enn radisson, på hele 8 %. Expedia er også veldig intressant, de har faktsik hele 9 % på hotell kjøp. Som gir 1875EB ved kjøp på 1500kr
Ja, dette skal jeg være med på. Ved å bruke hotels.com gjennom ViaTrumf får man jo tredobbel uttelling. EB-poeng ved betaling med AmEx eller annet kredittkort Kickback i form av trumfpoeng som kan veksles inn til EB-poeng Gratis netter gjennom Hotels.com Reward Så hvis du for eksempel bestiller 10 netter for 10 000 NOK til sammen får du da: 2 000 EB-poeng gjennom AmEx 800 trumfpoeng som kan veksles inn til 11 112 EB-poeng (og eventuelle kampanjebonuser) Neste hotellnatt gratis gjennom Hotels.com Reward Dette virker jo brillefint. Eller har jeg misforstått noe?
Tror du er spot on. Ser man min raske utregning over så kan kickback.no nå gå å legge seg i alle fall om eurobonus er målet..
Det er heilt riktig @Herlov Kan leggja til at den 11. natta hjå Hotels.com er berekna utifrå snittprisen på dine 10 overnattingar. Så i ditt gitte tilfelle får du ein rabatt på 1000.- I tillegg, i motsetning til f.eks. hjå Radisson, så tel dette også for rom du bestiller til andre.
Sjekket litt priser på hotels.com ift direkte hos hoteller i Asia, og hotels lå noe over ift å bestille direkte, så i akkurat de tilfellene ble det marginalt. Men ellers er dette veldig gode tilbud med tanke på EB-opptjening, så får vi håpe at ikke SK gir oss en julepresang med høyere uttak for awards
Jeg har fram til nå vært "lojal" mot flyselskapene og brukt deres egne sider til booking. Ettersom jeg ikke har brukt nettreisebyråaene har jeg heller ikke satt meg inn i fordeler og ulemper med disse. Dette må jeg nå revurdere når ViaTrumf tilbyr 10,5 % kickback for bestillinger gjennom Expedia. Hvis man for eksempel bestiller en reise i C til 15 000 NOK via Expedia får man da 1575 trumfpoeng, som kan veksles inn i nesten 22 000 EB-poeng. Er det noen som raskt kan oppsummere ulempene ved å booke flyreiser gjennom Expedia kontra booke direkte gjennom ba.com, lufthansa.com, etc?
Du må ringe de istedetfor selskapet om det er noe som skjer eller noe må endres. Pluss at normalt får man ikke % på fly, kun hotell og leiebil. Har booket via Expedia par ganger og kickback.no gir meg kr 29,- selv om prisen har vært 5sifret.. Eneste grunn jeg ser til å bruke disse er kompliserte routinger du kun finner der.
Jeg sjekket litt nærmere nå, og det ser ut til at 10,5 % kun gjelder bilutleie, mens 3 % gjelder for fly.
Nå har jeg lagt inn mine to første hotellbookinger på hotels.com med ViaTrumf, så da er det bare å vente inntil 7 dager og se om poengene dukker opp.
Må si at jeg liker dette fra Trumf! Fikk med et par kompiser og fikk bestilt litt fra Gymgrossisten i dag. 3000 kroner gir meg med ViaTrumf 3000*0,12*13,89 = 5000 EuroBonus-poeng. Vesentlig bedre enn SAS' shop and earn som "bare" gir 3000*0,62 = 1860 EuroBonus-poeng på samme kjøp. ViaTrumf gir mer enn 250% tilbake i EB-poeng.
Jeg har forhåndsbetalt, så regner med at de kommer innen syv dager, ettersom jeg antar at det er betalingstransaksjonen som utløser Trumfpoengene.
hotels.com har prisgaranti, så dersom prisen du får direkte fra hotellet er lavere sier de at de skal matche det. dette gjelder dog ikke derosm du har kampanje/rabatt/kode osv å bruke mot gotellet for bedre pris til sammenligning. ulempen er at du må booke rommet på hotels.com I forkant av søknad om prismatch.
Hei. Har shoppa julegaver i fleng med trumfvia, men får ikke % satsene som står. De skylder på konverterings kurser til butikkene. Handlet den ene plassen for rett over 2500kr. Det var fraktfritt så etter momsen ble trukket fra var det 2088kr igjen å få poeng på. Det stod at jeg skulle få 12% trumfpoeng, men ende opp med 200kr (9,5%). Andre som skulle gi 8% ga rundt 6%. Uansett så virker dette som det er hakket bedre en "shop online å få eurobonuspoeng" programmet som SAS har. Så gjenstår det å se om det kommer noe penger.