Det begynte for lenge siden .. lenge før Biden trakk seg og Harris skulle prøve seg mot Donald. Hvem som bestilte først vet jeg ikke, men jeg reiser først, så ramler de inn en etter en fra i morgen til sistemann kommer på lørdag. Selv om @Stuttfeiten trakk seg i går blir vi en god gjeng i Los Angeles denne helgen, kanskje 8-10 gutter på tur. Nå skal vi sjekke om det er blitt noen endringer siden Donald ble tatt i ed på mandag. Dagen startet når reveljen gikk kl 07:00 og det var mørkt ute Køen for Sky Priority var uvanlig lang .. det så ut som om halve skipet fra Viking Cruise hadde prioritet og alle hadde svære kofferter og enorme mengder håndbagasje. Innsjekk tok uendelig tid. Damen brukte ca 20 sekunder på meg . Det er utrolig langt å gå på Flesland, men jeg rakk flyet og tillegg fikk jeg kjøpt litt medisin. Som vanlig er SAS det «eneste» flyselskapet som ikke tilbyr Lounge.. Hallen er full av grått hår og spaserstokker og håndbagasjen… i tillegg gikk 4 tollere og en sniffe hund og kontrollerte alle passasjer, først i hallen og så på broen. Ingen slapp unna .. Er det noen som smugler ut av Norge? Boarding completed .. Hjem kjære hjem
God tur! Kommer straks etter! (Tror kanskje jeg bestilte tur først, men jeg skal ikke være for skråsikker på det) Gelder meg til vi skal hilse på Lemmy igjen!
Venter bare på at SAS slukes inn i AF/KLM, eller kommer SAS til å forbedre bort lounge fra sistnevnte? Men spørsmål. Hvor tidlig møtte du på Flesland for innsjekk når du skal til USA?
Ikke mye Eurobusiness her ombord, mat(?), den var ikke bakt i dag … smilende og blide voksne damer i dag
Godt jeg bare skal til C37 .. da er det bare 1 mil fra A22 .. Hadde det vært en E gate hadde det vært 2
God tur over dammen, dette blir bra! Prøv å gi en heads-up hvis Trumpern har stengt grensene og du blir sendt til interneringsleir i Guatemala
Riktig god tur til alle som er på vei regner med at folket melder seg i tråden ettersom flyene letter mot vestkysten.
20G .. det virker jo kjent .. sitter å ser på mini kabinen som var nesten tom i går og tenker at de var noen drittsekker som bød for mye for å sitte der foran og trone i sin fortreffelighet.. Prøvde å hilse på han i 20H, men han har buret seg inne i hodetelefoner og laptop .. Snart mat