TTT dag igjen: Torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SayWhat, 22. april 2021.

  1. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    God tidlig morgen frå det Vestlandske.

    Så var det TTT dag igjen, er oppe litt vel tidlig siden levering frå Meny er bestilt 06-08 og dei pleier å være her før 7.

    På tide med litt frokost før det skal spilles TTT Tetris i kjøleskap, fryser og lagerbod.

    Ha ein innbringende Trumf dag videre.
     
    Earl, haifinn, jonss and 15 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,550
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra frokostbordet!
    (Nå under oppussingen er det en pappeske ved sofaen..)

    Solen skinner, men det er kaldt.

    Nyt torsdagen!
     
    Earl, haifinn, ArthurDent and 13 others like this.
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Vestre Viken. Klart og kaldt. Fyring i gang.

    Våronna ble satt på vent i går, i påvente av mere varme og mindre vind. Kan bli nye muligheter i dag. Først er det en TTT-tur, selv om motivasjonen for poenghøsting nærmest er på nivå med temperaturen så lenge reiserestriksjonene råder. Meeen, det blir jo varmere etter hvert?

    Ha en frisk og fin dag!
     
    Earl, haifinn, ArthurDent and 13 others like this.
  4. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,315
    Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag!
    Det er vel som å banne i kjerka men måtte ta ukeshandlinga på kiwi i går (!). I ettermiddag blir det litt mat, øl og sprell med kollegaer fra jobben.

    Nysnøen har forøvrig gjort sin ankomst igjen :p
    16190695203103917693310304057655.jpg
     
    Earl, haifinn, ArthurDent and 14 others like this.
  5. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Viktig å tenke langsiktig når det kommer til Trumf, når det opnes opp igjen blir det vel for få Trumf Kr som er problemet. :oops:

    Har har Meny levert alt og TTT Tetris er utført. Litt irriterende når Meny ikkje har alt du skal ha på lager. Men Trumf Bonus blei i det minst registrert raskt.

    meny TTT.jpg

    Trines Mattblog bonus pluss TTT blir jo ein pen prosent. ;):)

    Må huske på ikkje handle så mykje tidligere i måneden neste gang slik at eg har litt meir plass til TTT handel.
     
    Earl, EndreD, Torris and 6 others like this.
  6. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Da var det trippel trumf torsdag igjen. Idag skal jeg på jobbtur til Nord-Norges nest største by: Bodø. Blir en rask tur så jeg rekker TTT handel idag. Blir ikke så mye da jeg skal på besøk til far og mor på Østlandet imorgen.

    Ikke mye mer og melde om fra her, så dermed ønsker jeg dere alle en flott dag. 16190702878228926842046591274717.jpg
     
    Earl, haifinn, ArthurDent and 14 others like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,720
    Bonuspoeng:
    293
    Torsdag på solkysten
    Sånn er det her, som vanlig ...kanskje jeg reiser på hytten?
    974A852F-8CA6-4D54-8E4F-53E35D3FD651.jpeg
     
    Earl, haifinn, ArthurDent and 14 others like this.
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo

    Planen i dag er å tråle MDG sitt partiprogram slik at vi kan få enda mer kok på dette forumet

    Ha det kjekt :)
     
    Earl, haifinn, Kalsnes and 10 others like this.
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    Det er pussig en skal glede seg så utrolig mye til TTT, før var det F reiser til østen og vesten, nå er det de små gleder en tok for gitt, se bare hvordan verden og hverdagen har forandret seg.

    Nå innstilles en på mulig 3 alternativer, Maldivene, Mexico eller Tyrkia, 3 land med vennlig Covid Polices. Uansett kanskje det blir CT til TRD som siste alternativ

    God TTT folkens, snart helg. :)
     
    Earl, haifinn, SayWhat and 10 others like this.
  10. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,410
    Likes mottatt:
    21,231
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Ting er blitt hvite igjen, våren er her! Nei vent, det er når ting er gule pga pollen... ser heller at det er hvit for da slipper man pollenallergi.
    Ringte Fjordline i går, etter et forsøk tidligere denne uken (de har KORTE åpningstider), og fikk en anbefaling om å vente med avbestilling eller ombooking til rett før reisen skal finne sted, for det er fremdeles en fare for at de ikke kommer til å kjøpe den bestilte ruten og da er det åpent for penger igjen heller enn voucher. Et annet alternativ var å skyve reisen helt til desember, så kansellere og ta voucher og med det ha et drøyt ekstra halvt år (pluss året voucheren en gyldig, pluss at man kan booke et år fram i tid... vi skriver da altså at reisen må gjennomføres innen julen 2023) på å komme seg på tur. Det synes jeg er god kundebehandling!

    Ukeshandles skal taes på Kiwi senere i dag, må jo få noen trumfkroner på konto. NCC for life er blitt det nye målet, men ruger litt på Trumfpoengene frem til jeg faktisk får bruk for NCC.

    Ha en flott torsdag!
     
    Earl, haifinn, SayWhat and 14 others like this.
  11. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Snapchat-473782200.jpg Bildet er litt i feil vinkel, men for de av dere savner det å fly eller å se fly så har vi dette dagsferske bilde av SAS SE-ROZ Airbus A320-251N som står ved Tromsø Lufthavn Langnes (TOS) og det landet som SK4438 fra Oslo her igår kl. 22:12

    Forsatt en god torsdag! Her skal jeg nå ta flyet til Bodø med SK4571

    Edit: Fikk tatt et bilde i en bedre vinkel
    20210422_090438.jpg
     
    Last edited: 22. april 2021
    Earl, haifinn, Adrian E and 14 others like this.
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit opent og nesten tomt kontorlandskap inst i Førdefjorden. Vi ser antydningar til sol på toppane rundt storbyen, so då kan vi nok håpe at austlandsveiret er over for denne gong.

    Politikk og internett er ein forferdelig dårlig kombinasjon, @OttoL. Ikkje i nærheita av vinnarduoen CT og FRO.
     
    Earl, haifinn, SayWhat and 13 others like this.
  13. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Oslo, her er det sol og blå himmel. Det er tydeligvis ensbetydende med sommer i enkeltes mindset, så spottet første dude i T-skjorte og shorts i dag tidlig. Når gradestokken vise fire og det blåser friskt så er det litt optimistisk spør du meg
     
    Bolle, Earl, haifinn and 9 others like this.
  14. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Da må du henge i... @holmen er way ahead of you:rolleyes:
     
    Last edited: 22. april 2021
  15. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Holder meg til CT og FRO jeg, men pirke borti folk som er litt irriterte er jo gøy da :rolleyes:
     
    Avixlo, ArthurDent, RoadKing and 2 others like this.
  16. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Jessheim

    Ser Facebook melder at jeg for 10 år siden var på sightseeing flytur fra Kathmandu for å se Mt. Everest. Får si at innenriksterminalen på KTM var noe av det mer spesielle (les: kaotiske) jeg har opplevd. Ellers så tenker jeg at opplevd sikkerhet på den turen får flyving med 737Max som å virke som sikkert som banken...

    Jaja, greit å kunne drømme om turer til fjerne himmelstrøk når det ikke skjer stort ellers.

    Ha en strålende en!
     
    Earl, haifinn, Avixlo and 14 others like this.
  17. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God TTT fra Romsdalen

    Startet dagen med levering av eldste arving i barnehagen før en dro rett på første runde med TTT-handling. Lenge siden sist runde nå, så var på høy tid. Kommer til å bli et puslespill å få alt inn i frysere og skap.

    Fremdeles snø og minusgrader. Holder varmen med å drikke kaffe mens jeg planlegger reiser det ikke blir noe av..

    Snart helg.

    Ha en innbringende TTT! :)
     
    Earl, Avixlo, SayWhat and 8 others like this.
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,673
    Likes mottatt:
    32,527
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Lillestrøm. Ute skinner solen, men dessverre ikke spesielt varmt.
    Da hjelper det å titte litt på gamle reisebilder. Det var tider det, men tider skal komme og.
    Litt trist å lese at man frykter en neverending runddans med modifiserte viruser som krever nye vaksinasjoner.
     
    Earl, Avixlo, eurit and 7 others like this.
  19. eurit

    eurit Gullkort på Rema

    Innlegg:
    40
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    God Torsdag fra Sandefjord.
    Fått lov til å jobbe på kontoret i dag pga strømbrudd, så det er jo et fint avbrekk i hverdagen.
    Sitter forøvrig kun en kjapp gåtur unna Torp, men det føles allikevel veldig fjernt.
     
    Earl, drsyk, Avixlo and 4 others like this.
  20. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Har brukt formiddagen på å svi av 3,5k. Nå tenker jeg det holder, må ha litt energi igjen til kveldsvakta seinere :)
     
    Earl, drsyk, Avixlo and 3 others like this.

Del denne siden