Hei å hå! Jeg er nå ikke noe computer whizz og ikke særlig glad i Windows8, men etter litt tålmodighet og raskere internett i huset så har jeg fått det til Så her er noen bilder fra turen min til Acapulco i Mexico. Det blir nok et par bilder som må deles opp og håper dere liker det dere ser. (jaja...vedlegget av bildene ble ikke slik jeg trodde)...øvelse gjør mester sier de. Her er flyet mitt fra Heathrow til Houston. Ettersom jeg har status 1K på United så var jeg invitert til Global First loungen. Gliset godt da! Godt sitteplass og fredelig. Til min overraskelse så var det meny med gratis mat. Namm! Og en fantastisk hamburger ble det! Vel ombord og mitt hjem i mange timer framover ....men først måtte jeg si hei til guttene helt framme og overraske de med et brett med Melkesjokolade. En gode middag mens jeg så på film. En gode is med karamellsaus slår aldri feil! og vipps....så lander vi i Houston. Dagen etterpå så var jeg vel framme i Mexico City! Klar for check in for det lille flyet til Acapulco Time for boarding!
DEL 2...... Liker veldig godt utseende av AeroMexico flyene. Det grusomme flyet til Acapulco ....så fikk vi en stor kopp og 2 peanøttposer Endelig framme! Aldri før har jeg sett sånne sikkerhetsstropper som flyselskapet setter på. Fine utsikten fra rommet mitt! Kule politibiler Fine check in område
DEL 3 ...og på vei hjem... Uff...på an igjen på det ekle flyet. Flotte utsikten over Acapulco. Vel framme i Mexico City igjen. Flyr over Galveston, TX. På flyet fra IAD til FRA. B777 på United. Sete 7K. My favourite ..og siste bildet på vei hjem Sånt! Jeg er nå ikke eksperten på å kommentere alt, men et bilde forteller mye i seg selv. Thanks for watching!
Takk for det! Jo det var en fine tur og fikk se og oppleve masse. Må si jeg liker meg alltid veldig godt i Mexico. Utrolig herlige folk
Ser ut som en fantastisk tur Skulle hatt noen kvantum Tequila for å flydd det lille flyet....ihvertfall ville jeg hatt på meg redningsvest og fallskjerm hehe. Flotte bilder og en flott tur, 6/6
Tusen takk for det! Takk også for en god latter!! Tequila, redningsvest og fallskjerm...hahaha, gull fine!!
Super lesning, akkurat de sikkerhets-stroppene i MEXICO, ville jeg kanskje bare ha vært glad for. Man vet aldri. Selv brukte jeg 1/2 timen i Tollen mens de veide 3 ruller snus....
Flott TR , men bildene var litt uskarpe...er de behandlet på noen måte...? Synes ikke ATR 42-500 er så verst maskin jeg da.... Rygget de ved egen kraft, eller brukte de pushback ?
Bare hyggelig og kjekt du likte det! Må si meg enig i stroppene også. Var kun Aeromar og AeroMexico som gjorde det sa hun i skranken til meg. Tollen gikk som en sus for meg. Veldig grei folk. Tusen takk! Bildene er tatt med Sony mobilen min, så sylskarpe bilder blir det nok ikke noe av dessverre. ATR flyet gikk for egen maskin framover. De hadde god plass til å svinge da vi skulle avgårde både i MEX og ACA Her er også et bilde som jeg glemte å legge til. Piloten ga det til meg etter kosen med Freia sjokoladen