Tur til BKK påsken 2024

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jebus, 21. sept 2023.

1. Jebus

Jebus Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Heisann, vil gjerne til Asia i påsken 2024 og leter etter business class. Ser at for business fra europa -> BKK så slippes business billetter as we speak. Det dukker opp nye billetter for hver dag som går (da de slippes 6 mnd frem i tid med Thai), men hjemturen ser rimelig mørk ut for business class! Kan ikke se at det slippes noen Thai airways (eller andre..) business for hjemturen, kun economy. Har normalt funnet businessclass tidligere reiser fra BKK og TPE, men nå finner jeg nada..

Er det noe håp for at disse slippes senere eller burde jeg bare bite i det sure eplet og bestille economy for hjemreisen? (ser at det slippes billetter hver dag for hjemtur også med Thai, men kun economy som har blitt sluppet så langt..)

Last edited: 21. sept 2023
  2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,086
    Bonuspoeng:
    183
    Det kan naturligvis slippes flere billetter senere, men jeg ville bare bestilt økonomi på retur og gjort ei endring hvis det ble tilgjengelig business senere. Alle høytider er ekstra vanskelig å få tak i billetter til, og spesielt Asia har det vært stor etterspørsel og lite tilbud til i det siste.

3. Jebus

Jebus Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Takk for svar, jeg opplever at tilbud-siden har enda ikke kommet seg etter covid..

4. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Bestilte selv for ca 2mnd siden, fikk da biz ned for 3 pax. Hjem har det kun vært Eco å oppdrive,veldig lite i eco også..

Del denne siden