Turkish Airlines Business class - Boeing 777-300ER eller Airbus A330-300.

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av trondern, 09. aug 2022.

  1. trondern

    trondern Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!

    Kort og godt, hvis man har muligheten til å velge mellom Turkish Airlines business class på Boeing 777-300ER eller Airbus A330-300, hva velger man?

    Mvh
    Trondern
     
  2. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Du velger den overgangen som passer deg best, med tanke på å kort eller lang tid osv. Så lenge dere velger sete ved vindu vil opplevelsen være marginalt forskjellig i flyet.
     
  4. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,156
    Bonuspoeng:
    183
    Vær også obs på at Turkish er notoriske til å bytte flytype, gjerne med kort eller ingen varsel.
     
    tobeornot999 liker dette
  5. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel nesten regelen mer enn unntaket, har jeg forstått både her og på FT.
     
  6. trondern

    trondern Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    3
    Tusen takk alle sammen. Tar den ruten som passer best. Har stort sett flydd Singapore Airlines, ser ut som Turkish er ett knepp under SQ?
     
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en god oppsumering. Du får sikkert en fin tur, men ikke SQ på sitt beste.
     
    tobeornot999 liker dette
  8. Omaniac

    Omaniac Aktivt Medlem

    Innlegg:
    343
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    SQ var en liten skuffelse for min del (3 år siden). Maten var ikke noe særlig, og service var litt under det jeg forventet.
    Nå i år fløy vi TK 321 og 777, og det var på høyde med vår opplevlese med SQ. 777 hadde den gamle C klassen, men den har god plass ift den nye (ikke forsøkt, kun sett på YT), og med to stk så er den mere sosial. 321 var helt grei.
    Meze kan jeg dy meg for, skjønner ikke helt greia, men på 777 kunne vi velge den bort.
    Den største overraskelen var Istanbul. Vi var sene inn og hadde uten forsinkelse 1:50 i transit. Vi taxet i 20 minutter eller mere etter landing, så jeg trodde dette kom til å skjære seg.
    Vi ble plassert remote, og fikk egen buss for C klassen inn til terminalen. Da slipper man å gå beina av seg, og jeg tror det hele tok 15 minutter før vi var ved neste gate. Veldig bra!
    777 har som sagt god plass, men jeg synes den støyer ganske mye ift Airbus 330/350, og med ei kone som blir pratesjuk det sekundet jeg tar på min Bose, så er det noe jeg må lide med. En stund.
    TK serverer ikke sjampis til velkomstdrink som standard, men det er det bare å be om, så får du det.
    Jordbærjuice blir liksom ikke det samme.
     
    Sonictravel liker dette

Del denne siden