På tide å få fart på dagstråden. Til min store forskrekkelse var oppteningsperioden min hjå jordbærkjeden til Stordalen. Heldigvis kom det inn ein god porsjon trumf i går, so det blir nok snart platinum på meg igjen. Alltid kjekt å vere garantert rom. Dessverre er det alt for lenge til neste lange og eleverte flytur. Fakirfly til Sør-Europa i økonomiklasse er ikkje heilt det same som LH F til fjerne himmelstrok. Og jammen har eg klart å taste feil passord tre gongar, so no er eg utan tilgong til SAS-kontoen min i eit heilt døgn. Får heller prøve å få gjort litt jobb i mellomtida.
God morgen fra FRA. Etter en liten inspeksjonsrunde kan jeg konstatere at man må til en Senator-lounge for å få bacon til eggerøren. For øvrig nokså fornøyelig å kunne gå rett forbi et flylass med United-passasjerer til en helt tom EU-kø i passkontrollen mellom Z og A.
God morgen fra Sølvbyen. Javisst er det tirsdag. Sola skinner nesten døgnet rundt, selv her i dette sydlige dalføret. Naturen har det travelt og vi må prøve å holde følge. Ikke minst å forberede 17mai i DK. Hvor mange norske flagg tåler sommerstuenaboene? Der er jo både dansker og andre utlendinger. Ha en fin og passelig travel dag!
God formiddag fra VY Tog til Porsgrunn fra Oslo lufthavn Nattas tur fra BOS med bolaget gikk fint. Skjenk og mat og 4t søvn.
Nei, det var eg som laga meg nytt passord for ei vekes tid sidan, som eg sjølvsagt hadde gløymt. Kom meg inn på appen og såg i dag tidleg, so poenga er nok trygge.
God morgen fra California, forflyttet meg til Huntington for en par dagers konferanse. Hjemreisen er planlagt torsdag, rekker hjem for å trekke noen wiener før flagget skal fires. Håper alle har litt extra-flax i dag
God kveld! Skikkelig travel dag i dag, så tiden har fløyet. (Det har ikke jeg..) Fikk både Trumf og en ny CT i dag. Håper alle har hatt en fabelaktig dag!