Uklarheter etter bestilt bonusreise med Amex 2 -1

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Thberget, 09. jan 2016.

  1. Thberget

    Thberget Aktivt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    33
    hei. Er det noen som er kjent med denne feilmeldingen
    • Prisen for bestillingen i poeng ble ikke funnet. Kontakt kundeservice for å få mer informasjon. (119206 [21])
    Har fått alle reisedokumentene og alt ser bra ut via nett (denne meldingen får jeg når jeg skal endre seter via SAS nettside- bookingen inneholder forøvrig ikke segmenter med SAS).
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    4,077
    Likes mottatt:
    5,198
    Bonuspoeng:
    113
    Dette høres ut som en viss-vass feilmelding som egentlig ikke har noe med problemet å gjøre. Personlig så tror jeg at problemet er at du forsøker å endre seter på sas.no på ikke-SAS flyvninger.
     
  3. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    809
    Likes mottatt:
    1,131
    Bonuspoeng:
    93
    Gå inn på nettsiden til selskapet du skal fly med og legg inn bookingnummeret ditt der. Da skal det funke
     
  4. Thberget

    Thberget Aktivt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    127
    Bonuspoeng:
    33
    Det går greit a endre sete... Bare feilmeldingen jeg stusser på...
     

Del denne siden