Kikker på en langtur på nyåret med unger på slep. Noen som kan si noe om underholdningssystemet på flyet? Kommer til å kjøpe Go og havner vel etter all sansynlighet i A330.
Jeg er meget fornøyd med det nye systemet Man kan nå spille mot andre folk i flyet. Og nå går ikke filmene i loop. Dem starter nå når du vil se på dem, og du kan pause. Noe du ikke kunne før
Er det noen fjernkontroll eller er det bare touch? Ser for meg at det kan være slitsomt å ha en 4-5 åring bak seg om det er kun touch screen og ikke fjernkontroll..
jeg brukte kun touch, så det er jeg faktisk ikke sikker på. Men kan ikke huske å ha sett noen kontroll :/
Hei, fløy united en sving her og der hadde de et touchsystem som trengte en god venstre jab for å reagere.. Da kan det vært litt dritt med unger bak seg.. I SAS derimot var systemet megabra, skjermene er like responsive som en Iphone. I hvertfall i business. Regner med at det er samme funksjonalitet selv om skjermene er mindre i eco.
Ingen kontroll til det nye systemet, men touchen er bra. men allikevel så er det kjipt å få en som sitter å taster kostant bak seg
Vet ikke hvordan det er i SAS Go, men i den nye C-kabinen er underholdningssystemet utstyrt med en bevegelsesstyrt fjernkontroll som lar deg peke og klikke på skjermen, ala Nintendo Wii.