Ein kjernefamilie og ein østerskniv, reiser under jorda for å minnast eit tidlegare liv

Tråd i 'Reisebrev' startet av ValdresBjarne, 09. des 2018.

  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    IMG_20181209_233857 (1).jpg

    Då startar pakkinga til årets siste tur som går OSL-FRA-SIN-MEL og bil til ADL og så ADL-SYD Nyttår og strand og avslutningsvis SYD-SIN to dager og SIN-CPH-OSL.
    Meste i SQ-C, men også eit leg i LH-C(EU), VA(Eco) og SK-Plus. Reiser som to EBG og to EBS, og kjem heim som ein EBD og tre EBG.

    Galskapen lenge leve, og for to år siden hadde eg vore nøgd med ECO for å vitje 'gamlelandet' . Men no skal me ned å sjå om østersene er like mineralske, om chardonnayen er like feit, om olivenolje er like grønn og om Australierne er så opne og casual som eg husker dei.
    Nedtellinga er i gang, pakkinga er snart ferdig og reisefeber er stigande
     
    Last edited: 10. des 2018
    ina, annemone, DanH and 41 others like this.
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,268
    Bonuspoeng:
    183
    God tur, @ValdresBjarne! Ikkje verst med born som vert EBG. Eg ser fram til å følge med her. Planlegg SQ C tur til Søraustasia neste jul so denne tråden må setjast på overvaking.
     
    Eddie47 liker dette
  3. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    @Sunnfjordingen det vart vel mest eit prinsipp når ein kom fram til at ein skulle booke denne turen med pengar, og dei hadde litt poeng frå før!

    Billettene er kjøpt på januarsalet til SQ, og planen var eigentleg å booke premium eco, men når returbillettene våre var lagt ut, så hadde prisen på denne gått frå 12500 til 17500, og då var vegen kort til rundt 20 000 for biz...

    På onsdag går turen fyrst i buss til Oslo S frå Valdres, og videre med tog til OSL der LH venter med sin 320 rad 1, som tek oss til FRA, der me overnatter for å vera klare for SQ25 på rad 96 i ein A380 som ikkje er oppdatert.
    Min datter på 11, håper me ikkje rekk neste flight, i A350 rad 12, då me har kun 55 min på Changi, og det er alt for kort tid på Changi, der ho eigentleg har lyst til å vera ein heil dag, og ho har ein hemmeleg draum om å feire bursdagen sin der!(ho elsker blant anna lounger!)

    Familien har ikkje så veldig god erfaring med å fly lengre turer eller bedre klasser, og har sammen aldri floge betre en SAS Plus, men har god erfaring frå denne klassa med flypremium!
    Lengste tur frå før er Qatar til Male i Eco, noko som ikkje var spesielt bra eller spesielt dårlig, men det ser ut til å bli ei anna tid no!
    Mor og far har nokre fleire turer, då me har budd samen ei stund, men stort sett eco og premium eco, og eit og anna leg i recline buisness stort sett i EU.
     
    Last edited: 10. des 2018
    DanH, SAJblue, snus_mumrikken and 8 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir nok en bra opplevelse å fly i de eleverte klasser ned til undersiden ...
    God tur og pass på at væskebalansen best reguleres med boblevann ...
     
    Kristian, Chrisbgg and ValdresBjarne like this.
  5. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,606
    Likes mottatt:
    24,595
    Bonuspoeng:
    183
    Høres ut som en super tur! Skal ut å fly SQ-C med ungene neste helg (riktignok bare til Fillipinene) så venter spent på teaser.

    Tror heller ikke du blir skuffet over den australske attityde, vendte selv tilbake til oz julen for noen år tilbake, og folk var som jeg kjente det fra jeg bodde der på 90 tallet, åpne og laidback! :)

    God tur!
     
    Kristian and ValdresBjarne like this.
  6. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    Dette var sprekt og spenstig turopplegg. Møtte en del Aussier på NZ for et år siden, de var akkurat like trivelige som vi husket dem fra '99.
    God reise ønskes alle 4.
     
    ValdresBjarne liker dette
  7. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    I detaljer, så ser turen slik ut:
    OSL-FRA, LH- C/P A320
    Overatting Hyatt Place FRA
    FRA-SIN SQ25, SQ-C/D A380 seterad 96 Bulkhead, 2006 J
    SIN-MEL SQ-C/D, seterad 12 (Fult fly) A350 2013J(?)
    Overnatting i CBD Melbourne
    2 netter frå MEL via Great Ocean Road til Kangaroo Island(KI)
    Leiebil People Mover, då min far og deler av bonusfamilie er med deler av turen
    3 netter på Lifetime Retreat, Sheoks, på KI
    9 netter i Adelaide, og me har ein draum om å bu på fint hotell i jula, så det blir nokre netter på Hilton Adelaide(Ganske fint, og har lounge, badebasseng og pingpongbord!, I'm a Diamond...
    ADL-SYD VA-Y 737-700
    5 netter i Leilighet med utsikt til Harbour bridge/Operahuset, Air BnB
    Nyttår i Sydney!
    1 natt på Hilton Sydney(ei som fyller 12, og som elsker suiter, basseng og lounger) i oppgradert suite!
    Leiebil SQ-5
    2 netter i Wollongong,
    SYD-SIN, SQ-C/D A380 2017J Satser på Bulkhead etter kvart
    To netter med Singapore Stopover Holiday pakke og 30 Bencoolen
    SIN-CPH SQ-C/D 77W 2013J(?) Seterad 12, men håper på bulkhead!
    Også avslutter me turen med SK-Plus til OSL og frukostpakke!
     
    DanH, SAJblue, kjeeli and 12 others like this.
  8. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    God tur...er på samme fly fra FRA tror jeg !!

    Anbefaler å pakke knivene i innsjekket bagasje :)
     
    drsyk, Xflipper and ValdresBjarne like this.
  9. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    På torsdag?

    Trur du ikkje ei kasse med østers og ein østerskniv blir godkjent som handbaggasje?
     
    Kristian liker dette
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Satser på et friskt reise brev :rolleyes:

    Riktig god tur og ha det knall, dog kan jo ikke reise torsdag, hva med trippel trumfen :D:D:D

    Får man ikke lenger bestikk på Biz/F class /loungene :cool:
     
  11. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Nei - onsdag.....leste litt fort, ser at dere har overnatting i FRA først....

    god tur allikevel :)
     
    ValdresBjarne liker dette
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Herleg! Ser fram til denne :) Skal notere flittig ting til eigen tur søraustover i januar :)
     
  13. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Ein kan lure på om ein har planlagt ein tur i hel, men når ein begynner å pakke, så ser ein at det ikkje er tilfelle. Men no er iallefall tida kommen til dagen då reisa skal starte.
    Kofferter, bodybord og øvrig er pakka, ungene er spente på kva det er slags galskap ein skal ut på, og far har fått på julegenseren og fekk nett sikra seg eit bulkheadsete på A350en frå SIN-MEL
    IMG_20181211_182526.jpg

    Turen starter i dag med ein tur på Valdresekspressen, flytoget, og loungesafari på OSL(Junior vil på treningsrommet) og avsluttast med LH-C til FRA.

    Om det er noko eg skal sjekke ut på A380 2006J eller A350 2013J, så er dette tida å seie frå, for no, no er det kun timer til arbeid skal vera arbeid, snø kan vera snø, og iallefall vinter skal få vera vinter, for no skal døgnet snuast, sola skal fram, og me, men reiser til Australia for å finne attende til eit fantastisk land med fantastiske folk!
     
    jgroneng, DanH, kjeeli and 12 others like this.
  14. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Anbefaler deg å ha med denne også:

    [​IMG]
    Da har du alltid den skarpeste kniven i skuffen :D:D:D

    Ha en fantastisk reise:cool::cool::cool:
     
    DanH, Are, Sunnfjordingen and 3 others like this.
  15. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg fann ut at me kunne ha med totalt 200 kg, så eg gjorde det skikkeleg!
    8_01.07.2011171852.jpg
     
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    @ValdresBjarne ja noen fordeler er det riktig nok å reise i F + EBD :D:D:D:D:D

    EDIT fikk meg en reeeeallllll god latter krampe da så bilde ditt @ValdresBjarne må innrømme det ja, creditt til deg for den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    Last edited: 12. des 2018
    ValdresBjarne liker dette
  17. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Etter ein dag med fakturering, vaktliste, overføringer av tilgangangar, innstillingar, skule og etterkvart avstengning av vann, programmering av varmepumpe og organisering, så er me endeleg på tur.
    Været viste seg å ville blåfryse sydenkledni gen vår og sendte oss vekk i 14 blå, men ved hjelp av bestemor fekk me skifta om rett før bussen kom.
    IMG_20181212_122817.jpg
    Plassen er heilt grei, men trekk for manglande prioritert ombordstigning og litt kald avgangshall
    IMG_20181212_122821.jpg
    Karen foran viser att det er recline, men seatblocken fungerer overraskende bra!

    IMG_20181212_122813.jpg
    Cateringen overraska og her vart me imponert. Club sandwich med live he kylling, nakkebacon og ramslauksaioli. Bobler vart det, men svenske.
    Alt i alt ein strålende start, og no kan avreisestress vera avreisestress!
     
    Last edited: 12. des 2018
    DanH, Are, Robert H and 19 others like this.
  18. tstone

    tstone Aktivt Medlem

    Innlegg:
    348
    Likes mottatt:
    1,024
    Bonuspoeng:
    93
    Godt å se at det finnes andre som også tar med skarpe kniver og nøyaktige termometer når de drar på ferie... :)
     
    ValdresBjarne liker dette
  19. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Når ein i iveren over å sjå ein juleøl, også kjem på at det er Ringnes juleøl
    IMG_20181212_165926.jpg

    Då er snart gullstova unnagjort og det beste er att.

    Litt irritert på at eg ikkje viste at ein ikkje kunne ta med taxfree varer frå OSL til Australia som carryon(amatør) . Då får akevitt vera akevitt
     
    jgroneng, SAJblue, Kristian and 6 others like this.
  20. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,205
    Likes mottatt:
    5,295
    Bonuspoeng:
    183
    Er det mer enn2 % sjanse for at jeg skal lage mat så blir kniv og thermapen med på turen. Videre i prioritert rekkefølge med økende kokkesannsynlighet:
    1. Slikkepott (type varmebestandig og stor)
    2. Klype (type stål og stor)
    3. Brunt brennevin
    4. Ballongvisp
    5. Rotskreller
    Er vel bare dårlig planlegging/gjennomføring som har ført til at østerskniven har blitt hjemme.

    Bon voyage!

    K
     
    Kristian, OttoL, tstone and 2 others like this.

Del denne siden