United: Endringer på gang i deres bonus program?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av RoadKing, 02. nov 2017.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Noen nevnte innledningsvis her at det i andre forum har vært nevnt at det er usedvanlig utplukket for bonusreiser fremover og at det antas å bero på rykter om endringer i United sitt bonusprogram.

    Var en tur innom for å se på tilgjengelighet ifb med vår reise til Sør Amerika da jeg la merke til dette:

    upload_2017-11-2_10-34-13.png

    Begrepet "Everyday" er nytt. I praksis så betyr det vel ikke noe for oss i SAS, men da kan det nok stemme at noe er på gang der borte.
     
    Xflipper liker dette
  2. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    915
    Likes mottatt:
    1,305
    Bonuspoeng:
    93
    Legger også merke til at det på flere "Saver Awards" kreves flere poeng... Devaluering?
     
    RoadKing liker dette
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Godt observert. Det så ikke jeg.
     
  4. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,605
    Likes mottatt:
    7,472
    Bonuspoeng:
    183
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,582
    Likes mottatt:
    32,370
    Bonuspoeng:
    293
    Interessant. Slik sett kan man kanskje tenke på SAS MC sin tilnærming med biz for gold pris ved høy omsetning som også en revenue basert strategi?
     
  6. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ser ingen forandringer i de rutene jeg drar rundt omkring på, så so far so good :)
    En god pluss for meg er at jeg kan dra på en direkte rute for bare 8000 miles hvis distansen er under 800 miles. Fant fort ut av det på en tur til LHR. SAS skulle ha over 3300,- :eek:
     
  7. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,305
    Likes mottatt:
    10,091
    Bonuspoeng:
    183
    United har i likhet med de to andre store i USA devaluert programmet sitt jevnt og trutt de siste årene. I forhold til hva man kunne gjøre for noen år siden er programmet rasert.

    Er Delta som leder pakket her borte i en spiral nedover.

    Er nok bare et tidsspørsmål før det kommer til oss også. KLM/Air France bil første som går til "inntjeningsbasert modell" til neste år, og ryktene skal ha det til at Lufthansa ikke er langt bak...
     

Del denne siden