Noen nevnte innledningsvis her at det i andre forum har vært nevnt at det er usedvanlig utplukket for bonusreiser fremover og at det antas å bero på rykter om endringer i United sitt bonusprogram. Var en tur innom for å se på tilgjengelighet ifb med vår reise til Sør Amerika da jeg la merke til dette: Begrepet "Everyday" er nytt. I praksis så betyr det vel ikke noe for oss i SAS, men da kan det nok stemme at noe er på gang der borte.
Står litt om hva som skjer her http://liveandletsfly.boardingarea.com/2017/06/30/united-everyday-awards/
Interessant. Slik sett kan man kanskje tenke på SAS MC sin tilnærming med biz for gold pris ved høy omsetning som også en revenue basert strategi?
Jeg ser ingen forandringer i de rutene jeg drar rundt omkring på, så so far so good En god pluss for meg er at jeg kan dra på en direkte rute for bare 8000 miles hvis distansen er under 800 miles. Fant fort ut av det på en tur til LHR. SAS skulle ha over 3300,-
United har i likhet med de to andre store i USA devaluert programmet sitt jevnt og trutt de siste årene. I forhold til hva man kunne gjøre for noen år siden er programmet rasert. Er Delta som leder pakket her borte i en spiral nedover. Er nok bare et tidsspørsmål før det kommer til oss også. KLM/Air France bil første som går til "inntjeningsbasert modell" til neste år, og ryktene skal ha det til at Lufthansa ikke er langt bak...