Upgrade Lufthansa

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av SVG_flyer, 20. sept 2015.

?

Lufthansa upgrade

Poll closed 01. nov 2015.
  1. Noen tips

    100.0%
  2. Noen tips

    0 vote(s)
    0.0%
  1. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,063
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    Jeg er ny her på bonusfeber fra i dag, så litt usikker om hvordan dette fungerer.

    Jeg lurte på om jeg kunne få noen tips angående reise med Lufthansa Business Class? Jeg bestilte en fly reise (økonomi) i dag SVG-FRA-VIE med Lufthansa, og Austrian og SAS i retur VIE-CPH-SVG får 2400kr. I stad fikk jeg tilbud om upgrade hos lufthansa for 850kr pr/flygning, totalt 1600kr i Business SVG-FRA-WIEN. Er dette bra, og billig, og bør jeg ta det?

    Hilsen

    SVG_flyer
     
    tommy777 liker dette
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Tja, derom strides vel de lærde. Viss du ikke allerede har tilgang til lounger, prioritert bagasje etc. f.eks. som EBG eller høyere eller annen status i Star Alliance så mener jeg det er verdt pengene. På selve flyreisen er ikke forskjellen så stor, men du får ledig midtsete og bedre bevertning.
    Bare pass på å få besøkt en lounge eller to underveis så du får valuta for pengene :)
     
    SVG_flyer liker dette
  3. Bdrag68

    Bdrag68 Pandion member

    Innlegg:
    45
    Likes mottatt:
    115
    Bonuspoeng:
    33
    På så korte turer hadde jeg ikke vurdert det engang i forhold til selve flyreisen. Skal du vurdere upgrade ift Senator-loungen i FRA for 1600,- per besøk bør det bety transit på mange timer skal du retferdiggjøre mat og vin for den prisen.
     
    SVG_flyer liker dette
  4. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,063
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for svar :)...
     

Del denne siden