Vurderer å søke samboerfrøkna om tillatelse til å dra til USA, nærmere bestemt Dallas. Er Dallas Cowboys-fan, og selv om terminlistene ikke er kommet ennå er det bestemt at de skal ha hjemmekamp på Thanksgiving. Det hadde vært KONGE å oppleve. Tanken er å reise enten tirsdag 24. eller onsdag 25. november og være til søndag 29. Hvordan vil livet/stemningen i byen dagene før og på Thanksgiving være? Regner forresten med at Black Friday blir helt texas (pun intended), og det ville være kult å oppleve og en sjanse til å handle julegaver. Har dere ellers hotelltips å komme med, er jo et stykke fra downtown Dallas til AT&T-Stadium (20 miles, sånn cirka, i følge Google)? Er statusløs på hotell siden frøkna jobber i bransjen og de har ikke hotell så langt borte, så det er same same hvilket jeg velger, men inntil 10K-ish i budsjett og helst ikke skiftende moodlighting overalt. Leiebil utgår da jeg ikke har planer om å være kjørbar, selvfølgelig ikke flatfull, men velger å overholde norske promillegrenser for bil.
Kan ikke svare for Dallas på Black-Friday, men var i Dallas i sommer og det kokte. Black Friday i 2014 var jeg på mall i SFO området. Politiet voktet senteret, og det var køer hos Ralph Lauren, Michael Kors og de øvrige middel-end brandene. God tur....
Høres slitsomt, men vanvittig morsomt ut med Black Friday. Må vel innom Michael Kors eller ligninde for å få godkjent turen. Får bruke tida framover til billettsalget til kampen åpnes til å finpusse søknaden.
Galskap. Det var derfor Gud skapte internett, så vi menn kan sitte på internett og overlate kjøpesentrene til de skrikende hordene.
Vedr høytider... Var i D.C på 4. Juli for et par år siden. Helt kanonbra. Teste samme i NY og det var ikke det samme. Men prøv en jødisk helligdag i NY, og byen står på hodet. Så ting er så ymse. Malia Ann Obama's fødselsdag feires forøvrig t.o.m i Texas og Utah
Jeg tilbragte 4. juli i Jacksonville, FL for noen år siden. Først på dagen er det som regel venne/familiefester rundt omkring, før man gjerne samles i sentrum for å se på fyrverkeri. 17. mai er litt kulere og mer nasjonalromantisk, men det skulle vel kanskje bare mangle. Thanksgiving har jeg også opplevd "live." Det ene året jeg var i Nebraska, ble to personer trampet i hjel på Walmart på Black Friday. Say no more.