Hei, Skal til USA på jobb 27.12, og det er krav om negativ test innen 24 timer før innreise. Vet noen om det holder med antigen-test (koster ca 990,-) Eller må man ha ekspress pcr-test (koster ca 2500,-)? Heftig prisforskjell
Antigen holder - sjekk oppdatert info under FAQ her: https://www.cdc.gov/coronavirus/201...national-air-travelers.html#anchor_1635127081
Det må heller ikke være 24t før innreise. Så lenge testen tas dagen før avreise så er det ok. Spiller ingen rolle når på dagen.
Antigen går fint. Reiste inn med det i går. Det går an å ta en offentlig test og ha hurtigtest på OSL som backup
Pass deg før du blir hengt ut som en offentlig skattesnylter. Det er vist kun nødvendig helsehjelp som er tillatt, selv for barn
Nå er jeg ikke protestant, så jeg har ikke den moralsk skylden hengende over min sjel, som skal brenne i helvete hvis jeg ikke oppfører meg. Det fører riktig nok til en utskeielse eller to i blant. Men også for god samvittighet ved bruk av offentlige helsetjenester betalt av mine skattepenger