Utgått CT og streik

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av oveovo, 29. juni 2022.

  1. oveovo

    oveovo Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har inne en booking til Middelhavet neste uke der jeg har brukt en CT som nå har gått ut på dato. Noen som kjenner til praksis om SAS skulle finne på å kansellere nå? Får man CT tilbake med 30 dagers gyldighet som under korona?
     
  2. Molde

    Molde Medlem

    Innlegg:
    116
    Likes mottatt:
    197
    Bonuspoeng:
    43
    For tiden får du tilbake CT med 90 dagers gyldighet, usikker på hvorfor.
     
    oveovo liker dette
  3. oveovo

    oveovo Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Merkelig. Dette er forresten en CT opptjent i 2019 som er holdt i live gjennom ulike bookinger som har blitt kansellert. Får jo aldri kommet benyttet meg av den ser det ut til.
     
  4. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,730
    Likes mottatt:
    7,655
    Bonuspoeng:
    183
    Bare å fortsette med utsettelsene, da ;)

    Så får du sikkert brukt den en gang.

    SAS har vært ganske rause på å utsette utløp CTer gjennom corona. Og er det fortsatt hvis flyet kanselleres. Trolig også ved streik - det har jo ingen direkte kostnad for dem å være hyggelige på akkurat dette.
     
    oveovo liker dette
  5. oveovo

    oveovo Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Da var det vel bare å vente på kanselleringen… Det er uproblematisk å få tilbake poeng og CT selv om det kanselleres under 24 timer før avgang?
     
  6. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    spørsmålet blir jo etterhvert om det er noe å bruke en ct og poeng fra sas ….. ikke akkurat et robust selskap om dagen.
     
    Lars J liker dette
  7. oveovo

    oveovo Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Tenkte jeg skulle høre med ekspertisen her så jeg slipper å lage kø til kundeservice hos SAS.

    Burde det ikke dukke opp en knapp her der man kan søke om refusjon? Har fått SMS om at reisen er kansellert og at de ikke klarte å finne alternative reiseruter.
     

    Attached Files:

Del denne siden