Prøvd både Hua Hin/Cha-Am, Phuket og Cancun. Innertier alt sammen, men det kommer litt an på budsjettet. Får vår del var i det minste både Phuket og Cancun betydelig dyrere.
https://www.flyertalk.com/forum/pre...d-j-d-r-t-2184-via-amex-iap-2243-via-ota.html Singapore til Sydney feks
Kanskje ikke Bali. Det er regntid, og selv om jeg personlig liker Bali i regntiden er ikke det for alle. I tillegg er prisene på overnatting unormalt høye, men det gjelder nok alle slike destinasjoner på denne tiden. Bali sliter også med mye søppel i havet i regntiden, noe som gjør strendene mindre trivelige.
Spørs vel hva du definerer som formue.. Kanariøyene er jo litt hit'n'miss, kan være bra og kan være håpløst. Dubai er stort sett billig å komme seg til, men ikke billig å bo der. Med poeng er Costa Rica en innertier tror jeg, jeg skal i alle fall dit til vintern
Har du tips til kjekk rute? Kona var der for typ 20 år siden, og har alltid drømt om en tur tilbake. Tenker da på costa rica, ikke granca
Vi flyr en litt uggen rute da det ikke var andre muligheter 1 år før avreise, og siden vi er 5 stk + infant ville jeg ikke være for kresen. OSL-LHR-BOG-PTY-LIR/SJO-BOG-MAD-LIS-OSL Kult nok at vi får et opphold på PTY på veien ut og BOG på veien hjem. Kunne tenket meg en mer effektiv retur spesielt, men MAD-OSL er ikke mulig og min connection time på MAD er ca 4882 timer så var kun LIS som fikk oss hjem samme dag...