Godtfolk! Velkommen til et nytt og antakeligvis meget spennende år for oss som lider av bonusfeber. Tradisjonen tro så har jeg skrevet en liten bønn til oss alle. For de nyere medlemmer så finnes alle gamle bønner her: (2017/2018/2019/2021/2022/2023) Som vanlig, dette går i takt med Fader vår. Kjære Air France-KLM, du som kjøper SAS. Chapter 11 er snart over. SAS går ut av star. Vi frykter CDG, dynamiske priser og høye avgifter. Gi oss i dag, styrken til å tro, at Eurobonus lever videre, og ikke fusjoneres inn i Flying Blue. Selv om Norwegian kjøper opp Widerøe, og ødelegger tilknytninger i Norges land, fortsetter vi nok fly, for poeng, til alle verdens hjørner. Tyvär
Nytt år nye muligheter! Siste dagen i året skulle egentlig vært feiret hos slektninger i Hurdal. Men med influensa og bronkitt havnet vi hjemme i sofakroken Dårlig utsikt pga snøvær, men så litt fyrverkeri fra balkongen Så var det bare å ta fatt på litt snømåking Som vaktmester i blokken er det mitt ansvar å holde innkjørsel og gårdsplass kjørbar, bronkitt eller ei. Så greit å ta en runde nå, før det blir for mye. Ønsker alle ett fortreffelig Godt Nytt År
Godt nyttår fra arbeidslivet. Fem timer igjen av 12t nattskift. Fått et overraskende bra koldtbord + masse snop. Snør ganske jevnt her i Grenland. Hjem og fyre snøfresen etterpå -vekke alle bakfulle naboer Ha en støyfri dag
Velkommen og godt nyttår! Brukt 1t på snømåking allerede.. 30 min på dytting og utgraving av bil. Satan for et heftig snøfall her i Tønsberg! T2 til Dusseldorf(Om formen ikke dauer) T20 til Taiwan T71 til Japan og første tur i andre etage på 747 Håper alle får et godt reiseår
Godt nyttår fra en veldig spesiell flyvning SK984 fra Tokyo til København. Vi har nettopp passert datogrensen, tilbake til 2023. Om jeg har funnet riktig tidssone, så er det nå 19:24 31.12.2023 på bakken.
Godt nyttår ønskes alle fra sofakroken foran peisen i Oslo! Festen er ryddet bort og året startes stille og rolig med kaffe og planlegging av årets første utflukt om par uker. Når jeg ser ut av vinduet på snøfokket er jeg egentlig glad til for at det ikke er noen reise på gang i dag.
Godt nytt år frå Oslo aust! Ute snør det, inne setjast det opp budsjett Ha ein brillefin start på 2024!
Godt nyttår! Her i trønderheimen er det bare finvær, litt minusgrader og nok nysnø til å dekke over skitten fra i fjor. Blir en stille og rolig dag, mulig en rusletur ned til kinoene for å se ett eller annet. Jeg har forresten et nyttårsforsett: Redusere unyttig tid på Internett. VG skal derfor LANGT nedover denne listen!
God kveld, lokaltid fra Tokyo. Her har det vært en litt bumpy ettermiddag. Sånn ca litt over 16 lokaltid, så begynte hotellet å svaie godt. Fant ut at da var det på tide å ta bena fatt og finne trappa 23 etasjer ned. De har gode rutiner på evakuering her, det skal de ha. De har det nok betydelig verre på vestkysten av øya, enn på denne siden.
Godt nyttår Nyttårsforsettet er som alltid; reise mer Og muligens opprettholde gullstatus hos bolaget. Har fått ganske god og rask service fra kundeservice hver gang jeg har ringt fra appen. første flight for året er med nettopp sas imorgen. Så får vi se hva ct-telefonen mener på tirsdag i og med at jeg ble bedt ringe tilbake da igår. Så spennende sas-start i 2024
Godt nyttår fra Tyrol loungen i Innsbruck. Sitter greit her og venter på boarding til VIE med OS i biz. Så går det videre derfra med OS til CPH, hvor bolaget tar over.
God kveld og godt nytt år fra hovedstaden Årets første dag er brukt på snømåking og skigåing, så da har man fått fylt opp skrittelleren og mer til. I morgen venter årets første arbeidsdag, tror det blir rolig på kontoret for har ingen møter i kalenderen og mange kollegaer som har fri i morgen også, så det blir kjekt med en rolig start på året! Nyt kvelden folkens
Bolaget er seint ute, så det er boarding fra CPH nå først. Må ha vært en del forsinkelser på OSL idag?
God kveld fra Turkish lounge på MIA. Avgang mot CPH om halvannen time. Familien er happy, for bud om oppgradering gikk gjennom for de tre som ikke hadde biz allerede. Nå er vi godt representert foran i kabinen. 2x førstereis I biz, en av dem er 7 år. Fare for at han setter høyere krav til flyreise neste gang søster skal ut på tur. Kjørte fra Orlando til Fort Lauderdale fra morgenen av, og hadde drømmedag hos familie der. Jeg og kona er slitne etter ferie, vi har det mer rolig hjemme enn med hele resten av familien på tur. Og hjemme venter meteren. Og ikke den som Høie maste om i et par år.. Snakkes i morgen!