Har tjent opp årets første Companion Ticket (På sas amex premium kort) og bør jo da oppgradere. Men nå er det ingen kampanje, selvsagt. Utfra oversikter jeg har sett har det mer eller mindre alltid vært en kampanje de siste to årene. Noen som vet eller vil synse om når vi kan forvente ny kampanje?
I mitt hode bør du oppgradere hvis du har poeng og reiseplaner/muligheter nok til å utnytte 2 x 2/1 kuponger. Og hvis du vet du har omsetning nok på det nye kortet til å faktisk tjene opp i år. når det kommer kampanje. aner ikke, men det er spekulert om i flere tråder som omhandler kortene.
Opptjener minst 1 CT til i løpet av året ja. Og har poeng til å bruke de. Tapet ligger jo i at jeg mister kampanjebonus om jeg går opp til Elite kort nå. Så vi har lurt på om det er en bedre idé å skaffe kona et eget premium kort nå - tjene op en CT på det - og så kan jeg oppgradere til Elita ved neste anledning. Men da risikerer vi jo at det blir knapt med poeng på hennes konto. Med mindre hennes poeng og CT kan knyttes rett opp mot min eurobonus konto
Trenger ikke det engang. Siste reise jeg bestilte ble det lagt 2 CT til på. Ene var en annen i reisefølge sin, andre er ikke med på reisen engang. Men alle i samme family pool og kundeservice måtte ha pin for å få lagt de til.