EK-Emirates lanserer rute, Denne blir etter planen på 17:35, da rekker man 2-3 fester og en del måltider. Det er vel bare å hive seg på AA-miles sparingen? http://e24.no/privat/reise/dette-blir-verdens-lengste-flyrute/23505117
Har ikke booket online nei, ikke enda.. kansje om et år eller to Men sjekka i stad, å det kostet ca. 69 000 kr t/r for biz og 89 000 på first Litt drøye priser Nå er jeg ikke så fryktelig god på alle flyplasser sine forkortelser.. hehe
Bare å markere forkortelsen, f.eks. CMB, og det popper da opp ett lite fint vindu (oppe i høyre hjørne med meg) som forteller deg hvilken flyplass det er
He-he, 4 000,- ja. Det dekker vel knapt 50 % av skatter og avgifter for turen. Morsomt at Emirates lanserer spennende ruter! Denne må jeg si var ganske uventet. Blir det codeshare med COPA videre ut fra Panama City? O&D-trafikken er vel muligens noe begrenset.
Nettopp, det jeg mener med "billigere" fra andre steder. Jeg har funnet den til TNOK60 fra Male, Maldives, Sri Lanka og Cairo Egypt. Dersom jeg drar en medium bløff hjemme, brenner 60K og er borte en uke, er jeg redd jeg ikke har noe sted å komme hjem til.....
Ingen som tør å bestille SYD-DXB-PTY i økonomi? Hadde blitt en nydelig TR når du rekker 5-6 fester på flyet alene i tillegg til loungene. Fikse Internett ombord og underholde Bonusfeber i noen dager med liveoppdateringer, slik som @Cecilie med ny SK Biz.