God morgen fra Airport Hotel Bonus Inn i Helsinki. Shuttle-bussen kommer om 7 minutter og jeg gjør meg klar for en relativt lang reisedag med å sjekke tidlig ut og nyte den friske luften ute. Kurer-livet er harde greier. Anbefales!
God morgon frå Aust-Finnmark! Her vakna ein til +21 ute og ei aldri så lita regnskur. I tillegg er det lummert som fy, så dunder og brak er venta... Det store problemet for tida er sterk bonusfeber av type uforløyst art: Eg formeleg siklar etter grunnpoeng for reise til fjerne himmelstrok, men vegen dit er ikkje oversiktleg nok til at eg får gjort mykje anna enn å søkje... Ha ein bonusinnbringande dag
Onsdag morgen og ny EB opptjeningsperiode i gang så da er det på’n igjen.... Siste dag av ferien på Mallorca i denne omgang, kjøleskapet skal tømmes for øl før hjemreisen, hardt jobb men noen må gjøre det.
God morgen fra hovedstaden! I går og i natt regnet det. Det var veldig eksotisk for oss som ikke har sett regn på 4 uker. Nå går vaskemaskinen for fullt, og for å bli kvitt noe av sommerens eskapader skal jeg snart en tur på treningssenteret. Litt usikker på hvor lenge jeg holder.. Som @Schlandy var så snill og minnet meg på, har jeg også opptjeningsperiode fra 1. august, og det er trist å se dette: Men det er trygt å vite at jeg skal ut og reise (helt til Bergen) på fredag, så det blir ikke stående i 0 så lenge. I tillegg har jeg allerede booket nok reiser til å nå EBD innen januar. 2 dager til neste flytur.
God morgen fra Øst-Europa .. her er det skyfritt og 29 grader .. i dag er det båttur i skjærgården .. Stockholm = Øst-Europa Da Norwegian startet flygninger til Tallinn og Riga fra Oslo hadde de en annonse i Aftenposten hvor det sto: «Fly billig til Øst-Europa, Stockholm xxx kr Tallinn yyy kr Riga zzz kr»
China Airlines Premium Economy: Litt smalere seter enn SAS Plus (2-4-2 konfig i 777) men ganske god beinplass også er det et «skall» rundt setet, så man merker ikke noe når han foran legger ned setet. Kan overleve 12t og 50min her.
Må innrømme at det gjør det litt mer spennende om jeg sier at jeg pendler til Øst-Europa hver dag i stedet for Stockholm Som @Eddie47 nevner, fint vært her i Øst-Europa. Det er stor forskjell på nattetemperaturene her og i Oslo. Her har det vært tropenetter stort sett hver natt siden varmebølgen startet, i motsetning til Oslo hvor temperaturen om natten synker til under 20. Var 26,5 grader når jeg landet på ARN kl 08.45 i dag.
God dagen. Ny opptjeningsperiode og markerte det med å investere i nytt headset, 2690 blanke kroner for WH-1000XM2.
Til dere som ikke var så heldige å være med en trangbodd SK812 i går kveld tilbys et trøstebilde av en nydelig fugl: Ha en fortsatt fin dag med raske drømmer, alle!
God ettermiddag fra Beitostølen. Grei kjøretur fra OSL. Over 20 grader her, det har jeg aldri opplevd før. Radisson BLU byr på leilighet med kjøkken, stue og 2 soverom siden det var stappa på selve hotellet. Storapoteket har fått besøk og bobler ligger til kjøling sammen med litt hvitt. Bra utvalgt til å være såpass lite utsalg, Pol Roger og Dompa. Blir noen fine dager med fjellturer
Hei fra Rørosregionen. Lei av NSB-blikkboksen oppover Østerdalen, så i går testet jeg ut Widerøe-bussen til Røros. Lenge siden jeg fartet i slik minibuss, men fristet absolutt til gjentakelse. I dag gikk turen over til EU for eksotisk shopping, dvs en tur på Systemen, Falukorv, godis og Messmör. Noe må man jo finne på på besøk hos foreldre.