Kan virke som at Viatrumf er nede. Får kun "Login Feilet" ved innlogging. Prøvd å resette passord men får beskjed om at eposten ikke er registrert... Noen andre som har samme problem? Kjipern visst kontoen er slettet i en oppdatering..
Jeg får heller ikke logget inn, men denne typen feil skjer fra tid til annen. Kan nevne det i farten, men ville ikke bekrymret meg om kontoen er slettet, Trumf er ekstremt viktig for Norgesgruppen så jeg antar dataene er godt sikret og kommer opp senere.
Godt sikret hos den indiske driftspartnern tata? nuvel (nede for meg og) gjetter det er oauth issues på g.
Mye kan sies om Tata og det de leverer, men de har enda ikke prestert å rote vekk kritiske data selv om tjenestene går ned i tide og utide. Men ja, mest sannsynlig autentiseringen som har takket for seg, en komponent som er et rent h%&#@*! å implementere riktig.
Tok en evighet å komme til innloggingen, men den feilet med følgende tekst: Vi har for tiden noen feil med innlogging. Vennligst forsøk igjen senere.