Ved innlogging på Viatrumf så er det nå inkonsistent informasjon om opptjening fra Expedia, ser ut som hotell og leiebil er borte på den detaljerte siden, men at "opp til 12%" ligger igjen på oversiktssidene.
NOOO!!! Det er jo her jeg henter inn poeng til CT Hotels.com har fortsatt 5,5% el. 7% (Med eller uten rewards). Ser ut som at det er beste alternativ om Expedia faktisk er borte..
Neiiiii dette kan jo ikke skje! Har jo akkurat begynt å like Expedia nå som jeg har gullstatus der (ja bare le, herr Marriott og Hilton!). *sukk* ja ja de fant vel ut at det var et for bra tilbud, akkurat slik som CDON plutselig ikke gir deg 8% på bestilling av telefon lengre. Akkurat som @TElg78 er jeg halvveis til Tokyo og Seychellene uten å ha bestilt hotell :~( da får jeg begynne å spare i Hotels.com da, og om det også forsvinner får jeg bli en "normal" bonusnisse som sparer til gullstatus på normalt vis Verden er bra urettferdig når man kun får lov å dobbeldippe etter å ha trippeldippa i et par år
Jeg har reservert hoteller... skal sjekke om poengene likevel kommer inn etter gjennomfört reise. De kan vel ikke komme seg ut av det?
Det kan være en feil. På samme måte som jeg ikke tror det stemmer at CDON ikke lenger gir bonus på musikk og film.
Bestilte et hotell nå med gratis avbestilling og det dukker som vanlig opp i Viatrumf oversikten. Er nok en feil, gir lite mening kun å beholde flybonus på 0.5%. Lenge leve EB-haiene !
Dette svarte kundeservice hos Viatrumf på spørsmål om endringene i bonus hos Expedia og hva som skjer med allerede bestilte turer: "Dette skal vi undersøke. De overnattingene som allerede er bestilt tidligere vil du få for så lenge det er gjort på viatrumf og riktig måte."
Æsj, da blir det Hotels.com denne gangen. Føler jeg har sett at slikt som dette har skjedd før og det har dukket opp igjen senere, men kanskje ikke.
Prosentsatsen hopper jevnlig mellom 9, 9,5 og 10%. Vet ikke om det er noe system på det, men den er sikkert opp på 10 igjen snart.