Videoreklame med lyd på forumet!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 26. sept 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg antar jeg ikke er den eneste som blir provosert utover enhver fatteevne når man i det siste har begynt å få slike reklamer som har video og lyd som starter av seg selv.
    I det siste har også forumet her begynt å få de, og på toppen av det hele er det to stk som går samtidig, hvor lyden avviker 0,5-1 sek.

    Dette er helt håpløst, ille på pc når man hører på radio eller liknende, men enda verre på mobil når den plutselig begynner å hyle mot deg..

    Er det noe som går an å få slutt på?
     
  2. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    618
    Bonuspoeng:
    93
    Enig med begge tidligere talere. Adblock er fantastisk, men dumt at det skal være nødvendig. Kan leve med reklamen (bruker flere PCer og mobile enheter hver dag, noen med og noen uten Adblock. Unner forumet alle reklameinntekter det kan få), men ikke om lyd blir en del av det...
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Akkurat samme holdning som meg.
    Når forumet var helt sirup her for par uker siden installerte jeg add-block i en browser, men jeg ser meg nødt til å gjøre det på alle om dette fortsetter :/
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Rapportert
     
  5. IF_Advertising

    IF_Advertising Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    0
    Good day all,

    Want to first thank you for pointing out the issues you've come across with ad displaying on the site. We here at InsideFlyer want you to know that your experience on the site is at the forefront of all decision made in regards to advertising and site optimization.

    We have been unable to replicate the ad with audio in question. We have tried on multiple browsers utilizing the private function when looking at the site. It's possible that a leave behind ad unit was tagged from a site previously visited. We have ad blocks for all auto-play audio and video ad units across our ad network. With that said, we will continue to monitor all ads served across Inside Flyer network.

    Again, thank you all for your support and your continued loyalty. We appreciate all your patience as we clear up any issue with advertising that may come up.

    Best Regards,

    The InsideFlyer Advertising Team
     
  6. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Har aldri brukt adblock, har heller aldri sett noe videoreklame med lyd her på forumet....
     
  7. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    Så det på Macen (Chrome) i dag. 3 ganger på 2min tipper jeg. Liker ikke å bidra til manglende finansiering av et flott forum, men dette forårsaker utvilsomt en svært nedsatt brukeropplevelse for mitt vedkommende. Ad-block vurderes...
     
  8. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Adblock løser et problem for individet, men kollektivt undergraver det hele eksistensen til siden. En oppfordring til dere, til dels aggressive, brukere her inne er å tåle smerten inntil det eventuelt kommer en løsning som gjør det mulig å abonnere seg vekk fra annonsene.
     
    Nanping liker dette
  9. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Kjenner du til noen andre, respektable nettsider som uoppfordret begynner å avspille lyd? Foruten Youtube og KLMs interaktive nyhetsbrev kommer ikke jeg på noen i farta...
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Haha. It looks like your post was moderated.

    Please provide Jerry with any information you can to help us replicate the problem. We have spent quite a bit of time trying this out throughout our network, but have not seen any video ads
     
  11. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Today on a Windows PC running Chrome, after disabling Adblock, have I seen two video ads with sound in a short time. One regarding some charity and one for the newest (?) X-men movie.
     
  13. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    I also got a video-ad today. With audio. From Statens Vegvesen.

    Please make it stop.
     
  14. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har ikke sett noe video-ad, men det jeg derimot ser mye av er leddgikt medisin og bleier for menn... midt i blinken altså. :)

    2016-09-28 16.28.51.png
     
  15. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har latt "belte i buss"-kampanje passere foreløpig, men i dag toppet det seg litt da jeg fikk en videoreklame med lyd for HBO, som ikke var mulig å mute eller pause.
     
  16. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Ad-Block er tingen, ingen vei tilbake :)
     
  17. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Nå fortsetter disse videoannonsene å dukke opp hos meg, for eksempel her:
    ad.jpg

    Edit: nå skjedde det igjen i samme tråd. Video fra Statens Vegvesen.
    Skjermbilde 2016-09-30 kl. 20.27.48.png
     
    Last edited: 30. sept 2016
  18. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Videoannonser med lyd hos meg også i går og nå. Jeg bruker PC/Explorer. Den ligger blant annet (?) under "popular discussions" på høyresiden.
     
    Last edited: 01. okt 2016
  19. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter i Berlin nå og det kommer tyskspråklige reklamer.. Hva slags info trenger dere for å gjenskape dette?
     

Del denne siden