Vingård med overnatting i Veneto området. (Tips ønskes)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Satyv, 20. juni 2017.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Som overskriften viser ønsker jeg tips hvis noen vet om noen fine vingårder som tilbyr overnatting, god mat og selvfølgelig god vin! Vi flyr til München og leier bil der. Etter Slovenia blir det en tur nedom Venezia. (Bare et par timer før vi kjører videre) det perfekte hadde vært å funnet noe på veien fra Venezia retning Verona. Vi skal allerede overnatte 2 dager i Verona, så det hadde vært gull å funnet noe som ikke var rett utenfor byportene der. Med så mye bereiste mennesker som finnes her er det nesten rart hvis ingen har en "Dit MÅ du dra opplevelse" håper i så fall du deler den med meg. :)
     
  2. EgilSk

    EgilSk Kreativ lurendreier

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Har ingen gode tips om vingårder med overnatting, men vil bare si at du kan glede deg.
    Var i området i fjor. Verona er en nydelig by..
     
    Satyv liker dette
  3. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har vært i Verona 2 ganger tidligere, elsker byen! Har bare aldri fått rotet meg på en vingård! Det må gjøres noe med nå. :)

    Alternativet er jo selvfølgelig å ta en ekstra natt i Verona, å ta en dagstur til en vingård rett utenfor byen.
     
    Edvard liker dette
  4. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Da ble det heller en natt ekstra i Verona og dagstur hit:

    https://vincarta.com/blog/quintarelli/

    Etter litt leting fant jeg frem til en mail hos Quintarelli å spurte om det var mulig med omvisning og prøvesmaking, det var det heldigvis!

    Likte spesielt godt denne setningen: "Giuseppe Quintarelli is the godfather, if not the parent, of Amarone" ;)
     
    Are and KRS like this.

Del denne siden