Veldig kjekt at du deler! Vi fikk benyttet oss av dette tilbake i 2017 og sparte en god del på det VA har forøvrig samme oppgraderingsopplegget som SK. Med F&F-priser blir det en god deal totalt om oppgradering går gjennom. Vi oppgraderte for eks. SYD - PER for 1.600,- på en A330-200 som VA bruker på ruten! Meget bra og stod ikke tilbake for andre biz-produkter vi har prøvd på long haul
Takk for postingen! Kommer det slike F&-tilbud regelmessig? Og er det noe mulighet for å få med seg slike tilbud annet enn å følge med her på forumet? Skulle gjerne fått ordnet meg noe billig med VA i november.
Bare hyggelig og utrolig kjekt å høre at du benyttet tilbudet i 2017. Det må ha vært en flotte tur med VA framme i A330...heldigen Heisannn og versågod ja. Jeg har kontakter i VA som legger ut tilbud på facebook'en min en gang i blandt, så jeg kan ikke garantere hvor ofte det skjer. Det hele spørs på om jeg klarer å fange det opp også. Har klart å legge 2 stk tidligere, så du får bare følge med
Nytt tilbud ute nå ....og folkens, jeg måtte sensurere pupper og you know what på fruen da jeg fikk bare opp Security Warning meldinger og ble nektet bildeopplasting. ...selv om hun er i bikini Jaja...whatever Enjoy!
Synd reiseperioden bare er 6-7 uker lang. Jeg trenger kanskje noen flyturer i Australia senere i høst
Samme her. Hvis tilbudene fortsetter med samme frekvens burde det komme et nytt et i midten av oktober for reiser i november. Men det er jo ingen garanti for det.