Jeg har en issue med Virgin Australia. Jeg la inn bud for oppgradering og i vilkårene sto det klart at budet kan endres eller kanselleres innen 48 timer før avgang. Etter det er det låst. Dette har jeg skriftlig i mailen som jeg anser som en bindende kontrakt. Derimot ble jeg oppgradert i det jeg skulle endre flighten (jeg reiste to døgn tidligere enn planlagt). Virgin Australia bare henviser meg til noen nye vilkår som sier at budet låses 75 timer før avgang. Jeg har henvist til mailen og dermed kontrakten vi inngikk, men jeg får bare svada med henvisning til samme link. Kan jeg sende dette over til AMEX og prøve på en refusjon via der? Sånn jeg ser det er vilkårene brukt og de har belastet kortet mitt uten godkjennelse. Finner ikke noe skjema på nettsiden til AMEX, så må dette ringes inn?
Ja, her ville jeg kontaktet AmEx. Lenge siden jeg har gjort dette nå, men sist gang måtte jeg ringe kundeservice, så fikk jeg et skjema som skulle fylles ut.
Da har de opprettet sak på det. Satser på den går greit. Står med store bokstaver i vilkårene mine "Modify or cancel up until 48 hours prior to your scheduled departure", så regner med det er god nok dokumentasjon når de trekker kortet mitt tre døgn før avreise.