Visum Kina

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av AirBalloon, 07. okt 2016.

1. AirBalloon

AirBalloon Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, jeg ble litt nervøs, så jeg tenkte jeg kunne søke råd hos dere ekspertene.
    Har vært en ivrig leser på dette forumet, men har ikke skrevet noen innlegg tidligere.

Caset er som følger:
    Skal reise til Kina i helgen. Når jeg nylig skulle ha pass til jentungen så kommenterte politidamen at der var en ørliten rift i passet mitt. Dermed mente ho at jeg absolutt måtte ha nytt pass. Hadde da akkurat fått nytt etårs visum til Kina i det passet. Damen mente at det ikke var noe problem, og hullet ut alle sidene i gamlepasset mitt bortsett fra visumsiden. Det var bare å vise gamlepasset sammen med det nye. Er det noen som har erfaring med dette? Er jeg nervøs uten grunn

2. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,551
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke om noen fikk det med seg, men for en del år siden (2005-2010ish) solgte man ett pass som hadde en ny side med hardplast der all info sto. Passet løsnet i bunnen og den siden flappet. Jeg ble advart i Norge, men hadde aldri noen problemer med å komme meg inn noen steder. Siden jeg bruker passet minst en gang i måneden, tok det en tid før jeg fikk fikset dette

Så jeg ville ikke tatt det så høytidelig, men erstattet det så raskt som mulig

no-backpacker liker dette
  3. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    Hehe, jeg hadde også et slikt pass @tommy777 . Ble også advart i Norge, men hadde ikke problemer med å komme meg inn i USA ihvertfall.

Interessant case, fortell gjerne om hvordan det gikk @AirBalloon!

Xxx.

tommy777 liker dette

Del denne siden