Intro: Det er ikke lenge siden sist at noen fra forum har vært i samme by som jeg skal til med bestevennen min. Vi er gullmedlemmer, men han er ikke her på forum. Planen var å slappe av og koble ut fra vår hverdagsliv. Denne turen ble bestilt da LOT drev med kampanje på billett og vi har allerede opptjent nok statuspoeng for denne perioden. Innholdsliste: 1. På vei til WAW 2. Warzawa 3. På vei hjem Vi har allerede sjekket inn og fått boarding pass. LOT er en av de få flyselskap i Europa som lar oss med Star Gold sjekke inn en ekstra bagasje på alle billetter til og med den billigste billettype. Derfor sjekker vi inn en koffert hver av oss. Jeg kjører snart og henter bestevennen min som bor på «feil» side av byen En kopp kaffe før jeg drar blir aldri feil:
På vei til WAW: Jeg dro nesten til flyplass uten å ta med pass, det er et tegn på at jeg må reise (utlandet) enda oftere Flaks at det var dugg, sånn jeg oppdaget at pass manglet: Så så, bestevennen min har boardet inn bilen min i Røyken, det er motsatt side av byen til OSL og derfor jeg sa at han bor på feil sted, siden jeg bor i Nydalen Gullkortet har reddet oss gjennom dagen, da vi måtte bruke våre 4 øynene for å finne en ledig plass i parkering, noe som tok tid. Det var allerede kø ved innsjekk, LOT har egen skranke og vi gikk glatt forbi dem og fast-track gikk fint som vanlig. Startet rolig i morning: Deretter var det 5 min til boarding startet, måtte tømme vinglass: Selv om gold lounge i OSL er ikke noe verdens beste, men komfortabelt nok at tiden flyr hos oss.
På vei til WAW Ok, nå rett til biffen av burger. Det er første gang vi flyr med LOT og første gang vi flyr med Embraer. Mitt inntrykk var at Embraer er bedre enn Crj900. Special livery: Skinnsetene med nakkestøtte var behagelige: Til våre overraskelse så serverte de oss noe matbit på under 2 timers flyvning, men fyf#en så tørt!: Jeg bestilte Gin og Tonic istedenfor å oppgradere oss til biz: bildetekst: glemte å ta bilde før jeg fylte gin oppi glasset og etter at jeg blandet med tonic. Så trøtt kan jeg være Her er to sider av inflight meny (som jeg syntes var viktigst), 1 pln = ca 2,3 kr Vi landet i rutetabellen og tok lokaltog til hotell.
Kos dere i Warzawa, kom hjem derfra tidligere i uken. Veldig allright by, enkelt å ta seg frem, mye å se og ganske så gode priser på mat og drikke God tur videre!
Måtte turen bli brillefin! Eg ser fram til å lesa meir om dine inntrykk av byen. Ulike menneske finn fram til forskjellige ting å gjera og sjå på. God tur!