Planleggingen for turen begynte i februar 2021, når @Bernd i desperasjon måtte bruke en CT, etter en god porsjon frivillig tvang under et opphold i München booket @Stuttfeiten turen, og vi fikk med oss @Tore etter at hans tur i desember desverre måtte kanselleres. Men, nå er vi endelig tilbake, Washington D.C. neste!
Turen begynte for tidlig på en fredags morgen på en tørrlagt og nesten helt tom SAS Lounge på OSL. Etter å ha fjernet store mengder snø fra flyet kom vi oss omsider avgårde fra OSL, og opp i internasjonalt farvann hvor Ingvild Kjerlol sine håpløse regler ikke gjelder, og sikkelig service kunne gjenopptas...
Hei hei alle sammen. Hilser fra 2H. Pre departure drink er igjen forbedret bort etter å ha vært på plass en drøy uke eller noe… Men er vel håp når vi er i lufta
Helt krise. Men 2H får heller gå. Herremannen på 1H var såpass hyggelig at jeg nødig vil plage han med å bytte sete
Eg kan snakke til han om du vil? Eg er gretten nok til å få han bak på 3F? Å, no skjer det! Push back!
Riktig god reise alle sammen. Ikke krangle så mye om setene at det blir flynekt fremover! Ellers må dere bare forsøke å tømme Gosseten. Det finnes bedre drikke ombord hos SAS, som jeg satser på at blir lastet før min neste tur med SAS, som er alt for lenge til. Uansett, gleder meg til å følge med på tur!
Riktig god tur! Kjekt med reisebrev og samtidig gjer dette til at kriblinga blir ekstra merkbar for Chicago-turen neste helg
Oi oi oi, dette hørtes ut som en aldeles utmerket tur i særklasse. Må dere tømme alt som kan tømmes, og likevel være oppegående nok til å slippes inn i Trump territoriets rike. @Stuttfeiten er selveste Den hellige gral ved enhver tur der bobler er involvert PS svarer for en venn, er svært misunnelig