Whoops - Torsdag allerede?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kiev, 17. sept 2015.

  1. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Usikker på nettikette her, men prøver på en kjapp tidlig variant siden gårdagens daglige var så sen :p.
    Anyway.
    Heldigvis er den dølle sommerferien over, og reisingen har begynt igjen. Hilton i Berlin var full, så jeg måtte ta til takke med Waldorf Astoria istedet. Akkurat nå i 15 etg med en liten champagne - life could be worse ;)
    Dagens møte ferdig om noen få timer, så blir det å forhandle SAS om tidligere retur til bartebyen. Lar seg nok gjøre det med litt godsnakk.
    Ha en god dag alle!
     
    Baldrick liker dette
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jobber sent med et revidert tilbud..Hvorfor alltid sent i uken, hvor man skulle bygge krefter til helgens mareritt (MR).
    I dag blir det full fart fremover på 1250 OSL-BGO, kort møte der og direkte hjem til Hellerud for å spikre kulisser....
    Håper at det er noen som er glad i meg før etter 17.mai ?
     
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Ligger i senga på Hilton i Stuttgart etter en klissvåt kveld....Glad jeg slipper å fortelle de hjemme om et rom på 100kvm jeg ikke har vært i et sekund :-D
     
    Baldrick liker dette
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Her er det vått....ute. Blir en lang dag hvor mange av møtene faktisk skal gjennomføres utendørs...hmmm. Ha en så tørr torsdag som mulig:)
     
  5. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra loungen til SAS på OSL. Et par skiver før jeg setter kursen mot First Class Terminalen i Frankfurt og en longhaul i first ombord på A380...Lukter tripreport laaaang vei!
     
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,128
    Likes mottatt:
    7,727
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Blindern. Torsdag, YESS!!
    I dag skal jeg kjøpe en bok, og så skal jeg til Ohio!!! YESSSS!!

    Ha en YESS-ete dag!
     
  7. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Oh YESS, i dag går ferden til San Sebastian!

    5 dager med øl, vin, tapas, pinxtos, fotball og alt som er morro sammen med gutta boys!

    Akkurat nå smiler livet:D
     
    Baldrick, Travellingalf and Henrik like this.
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,
    Väcktes av ett SMS "nu kan du checka-in". Ser med andra ord ut som jag inte får vara hemma den här helgen heller, men vad gör man när fadern fyller år imorgon :) Annars häller regnet ner över Uppsala och IKEA väntar om ett par timmar. Ha en strålande dag :)
     
  9. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Våt morgen fra prærien. Hadde god fart mot bgo inntil toget manglet konduktør på Oslo S. Med ny antatt ankomst 0705 og 0710 flyet videre var det like greit å avbryte og reise til kontoret på prærien.

    London i ettermiddag så håper på pølsefest i kantina. Også satser vi på at The May Fair er enig i at barn bor gratis i "existing bedding".

    Varslet regn i morgen, så London Zoo må nok revurderes. Forslag til aktiviteter for 3- og 4-åringer?
     
  10. Corleone

    Corleone Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    Ikke en aktivitet, men anbefaler "rain forest cafe". Gøy for barna! :)

    http://www.therainforestcafe.co.uk
     
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo. Regntung dag, men man sitter jo tørr inne så det er jo samme hvordan været er ute når man skal være på kontoret hele dagen.
    Ingenting spesielt på tapetet annet enn nok et møte om forecast for 2016. Skjønner ikke hvorfor vi må kverne disse tallene så utrolig mange ganger.
    Umulig å spå hva vi kommer til å gjøre om et år uansett...
    Budsjett eller ei, ha en god dag!
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske hvor regnet bøtter ned enda!

    Trodde først dette var god natt tråden..... Men den kom seg jo litt utover da.
    Man er igjen på plass på kontoret, og så gleder man seg til kvelden da man har fått ungefri. Endelig skal litt søvn tas igjen. Så ikke ring meg i ettermiddag....

    Deal! Den ser vi frem til! Nytter ikke å trekke seg nå, hehe. Husk mange bilder!!
    Kos deg i Fytta! Håper du har adskillige timer å bruke der i luksuslaifet. :)
     
  13. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Silver rubberduck-torsdag i F-Terminalen i FRA :)
     

    Attached Files:

    Travellingalf and Corleone like this.
  14. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Tidlig morgen fra Crown Loungen Schiphol.
    5 timer venting på flyet til Dubai.
    Helgetur der nede blir bra!
     
  15. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Våt morgen fra Sola, det regner OG regner. Kanskje snart på tide å tape bensinpåfyllingrøret på "godgampen" Les bilen, før hullet blir så stort at vannet renner inn. Tror ikke den ville likt det, ei heller meg.
    Nå går vi i dekning, de neste to til tre timene skal tilbringes i Herman Gørings gamle lokaler.
    Ha en fin fin dag da ;)
     
  16. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Her er det begynt å regne....uhørt !! Jeg som skal på treningstur på fjellet idag... *GRMPF*:mad: Regnet kunne holdt seg sørafor -tilpass !! :p
    Ja ja...regn er jo ingen hindring -må bare kle seg litt annerledes.

    Ha en sprek torsdag :) :)
     
  17. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld! Etter én kveld (av mange) med champagne og GT. Forsmak fra tripreport; maitre d'hotel og COO ordner opp, når vår service går litt for sakte så pisker de servitørene og etter det bråbremser de ved bordet vårt for å se hva vi trenger! :p Utdypning kommer.

    God natt! :)
     
    Travellingalf liker dette
  18. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hils ham og gratuler med dagen! Var veldig artig å snakke med ham i København på MD-80-turen!
     
  19. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Torsdagen er akkurat ikke over, og jeg har kommet meg hjem fra Barcelona. Gikk nesten i gulvet på vegen hjem også, så får vel ta meg en tur til legen og finne ut om jeg har uvanlig lavt blodtrykk eller noe. Kan jo ikke finne på å besvime på hver flytur!
     
  20. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,157
    Bonuspoeng:
    183
    Fremdeles torsdag her på DFW...

    Har nettopp flydd inn fra London med BA, og kan konkludere med at jeg ikke kommer til å bruke BA Club World (aka. Business light) med det første hvis ikke de kaster billige billetter etter oss igjen... :)
     

Del denne siden