Widerøe Booking i SAS app + nettside = Feilmelding

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Bonusduk, 22. mai 2025.

  1. Bonusduk

    Bonusduk Bonus jeger

    Innlegg:
    568
    Likes mottatt:
    1,463
    Bonuspoeng:
    93
    Hei.

    Har en reise med WF. Bookingen er fin og grei på WF sin hjemmeside og den ligger i oversikten min i SAS appen, men åpner man for å se mer detaljer så er det bare feilmelding.

    Har tidligere hatt alle WF bookinger fint oversiktlig i SAS appen. Kan dette ha noe med overgangen til DY senere i år?

    Skal også nevnes at bookingen ikke vises på sas.no og kan heller ikke legges til med PNR/Navn(feilmelding)

    EDIT :D:p

    Takk for at du flyr med oss! Din booking er ikke gjennomført på wideroe.no, og avvik kan derfor forekomme i reisedetaljene under.
     
    Last edited: 22. mai 2025
  2. Bonsai

    Bonsai Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    53
    SAS og WF avsluttet sammarbeidet med gjennomgående innsjekk på seperate biletter sommeren 2023, og dermed mistet de også tilgang til hverandres PNRer.

    Om du har gjort en bestilling hos WF på deres hjemmeside, og reisen kun involverer WF (og ikke SK) så har ikke SAS tilgang til denne PNRen.

    Dette hadde også med GDPR og gjøre at de ikke ønsket å innhente informasjon om reisene som ikke var deres egne passasjerer.
     
    Nordlands and Bonusduk like this.

Del denne siden