Widerøe drar i gang en rekke nye ruter som jeg virkelig tror kan svinge. Lofoten direkte fra Oslo? Ja takk! Rutetabell Oslo – Svolvær (oppstart 6.april.17) Torsdag : Avgang fra Oslo 09:00med retur fra Svolvær 11:50 Søndag : Avgang fra Oslo 10:00 med retur fra Svolvær 12:50 I perioden 25.jun – 13.aug opereres ruten med tre ukentlige avganger på tirsdag, torsdag og søndag. Avgang fra Oslo 15:40med retur fra Svolvær 18:30. Tidtabell er veiledende og endringer kan forekomme. Svolvær - Tromsø (oppstart 3.april.17) Mandag - Fredag: Avgang fra Svolvær 08:35 Alle dager : Avgang fra Svolvær 15:35 Alle dager unntatt søndag : Avgang fra Tromsø 10:20 Alle dager unntatt lørdag : Avgang fra Tromsø 16:55 Tidtabell er veiledende og endringer kan forekomme. Oslo – Leknes (oppstart 3.april.17) Mandagog fredag : Avgang fra Oslo 09:00med retur fra Leknes 11:50 I perioden 25.jun – 13.aug opereres ruten med tre ukentlige avganger på mandag, onsdag og fredag. Avgang fra Oslo 15:40med retur fra Leknes 18:30. Tidtabell er veiledende og endringer kan forekomme. Leknes - Tromsø (oppstart 3.april.17) Mandag - Lørdag: Avgang fra Leknes 08:35 Alle dager unntatt lørdag: Avgang fra Leknes 18:20 Alle dager unntatt søndag : Avgang fra Tromsø 10:15 Alle dager unntatt lørdag : Avgang fra Tromsø 18:40 Tidtabell er veiledende og endringer kan forekomme. Oslo – Stokmarknes (25.jun.17 – 13.aug.17) Tirsdag, torsdag og lørdag: Avgang fra Oslo 09:30med retur fra Stokmarknes 12:30 Ruten opereres med tre ukentlige avganger på tirsdag, torsdag og lørdag i skoleferien. Tidtabell er veiledende og endringer kan forekomme. Oslo – Mosjøen (oppstart 6.april.17) Torsdag : Avgang fra Oslo 11:30med retur fra Mosjøen 13:30 Søndag : Avgang fra Oslo 10:30 med retur fra Mosjøen 12:30 I perioden 25.jun – 13.aug opereres med tre ukentlige avganger på tirsdag, torsdag og søndag. Avgang fra Oslo 11:00med retur fra Mosjøen 13:00. Tidtabell er veiledende og endringer kan forekomme. Oslo – Mo i Rana (oppstart 3.april.17) Mandag, Torsdag, Fredag og Søndag : Avgang fra Oslo 11:10med retur fra Mo i Rana 13:35 I perioden 25.jun – 13.aug opereres ruten med lik frekvens. Tidtabell er veiledende og endringer kan forekomme. http://www.mynewsdesk.com/no/widero...-storsatsning-paa-direkteruter-i-nord-1615628
Vanvittig bra. Jeg må innrømme en ting. Jeg har vært i alle verdensdeler, men jeg har aldri vært i Lofoten. Skammelig. Kanskje det er dette som må til for å få meg opp dit?
Jeg har bodd 19 år i Bodø, kun noen få timer med båt unna Lofoten og har heller ikke vært der, så du har ingen ting å skamme deg over.
Utrolig kul satning fra Widerøe, her er det bare å hive seg i miksmasteren for nordnorske opplevelser. Lofoten, Vesterålen og Helgeland kan anbefales på det varmeste.
Kan jo slenge inn en fra skammekroken her i Stavanger. Folk fra hele verden kommer til Stavanger for å ta turen til Kjerag og Prekestolen. Jeg har aldri ....kremt....vært på Kjerag
Lofoten er magisk! Jeg gleder meg stort til å booke tur! Skal gjøre det til min siste tur før jeg mister SAS/Widerøe Ungdomsbillett i starten av mai!
Tilbudet har blitt vanvittig godt tatt i mot så langt, i alle fall av oss her i Lofoten. Som det påpekes så blir det nok -100 og -200 som kommer til å bli benyttet til/fra LKN og SVJ. Selv er jeg storfornøyd med at torsdagsavgangen fra Svolvær passer fint med SK809 fra OSL til LHR 15:05