WOW....mandag....sein start

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 07. jan 2019.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag....mange syvsovere her idag... :)


    Ha en bedre mandag :D:D
     
    Eddie47, Earl, ArthurDent and 3 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God fjortande dag jul!

    Ja, sjusovartendensar her. Pandionkatten vekte meg ikkje før nærmare åtte. Ikkje for det, vanlegvis er det eg som røskar dyret ut av djup søvn, i alle fall på morgonkvisten. Klokka midt på natta, derimot...

    Eigentleg skulle julepynten tilbake til lagringsplass i går, men ein køyretur som vanlegvis tar drygt to timar, tok i går nærmare fire timar. Det var glatt veg og strøbilen stod i grøfta. Mogleg ein direktekorrelasjon der. Vel, i alle høve, i år er det han Knut som skal få jage jula ut.

    Ha ein fin måndag, folkens :)
     
    Eddie47, Earl, ArthurDent and 2 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hovedstaden!
    Arbeidsuken er godt i gang, den startet faktisk med møte kl 0800 på en mandags morgen. Det burde være forbudt å ha møter kl 0800 på mandags morgen!

    Julepynten var enkel å bli kvitt i år, da vi var bortreist i julen og ikke pyntet i det hele tatt.. :p

    Snart helg?
     
    Eddie47, Earl, ArthurDent and 2 others like this.
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra OSL.

    En tur på møte innom den gamle arbeidsplassen i dag;

    3BEF940F-CCCA-4668-A043-799A0C67EBA7.jpeg

    Ingen flights i dag heller
     
    Eddie47, Earl, ArthurDent and 2 others like this.
  5. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Mandag ja... Pussig som det hjelper på humøret når man nettopp har lagt på telefonen til Tallin der årets CT reise ble booket. Den bedre halvdel fyller 50 i november og ønsket seg tur til Tokyo, så da ble det tur til Tokyo. 2 x TG F ut og OZ F hjem er i alle fall et veldig brukbart utgangspunkt :D

    Ha en strålende mandag alle sammen
     
    Eddie47, Earl, CrotchRocket and 7 others like this.
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer, med noe som høres ut som en fin booking. ;) Da er det bare å begynne et word dokument og fylle inn passende info til et knallbra reisebrev om hva 50 åringer gjøre i Tokyo ( og veien dit):)

    Edit: God morgen fra et grått Oslo, der tåken letter litt. Treningssenteret er Januarfyllt av folk som ikke har kutyme innlært, eller rydder ( altså litt som foran slusene til ombordstigning på OSL). @holmen : Den amerikanske hæren hadde vel et slagord en gang i tiden som sa at de fikk gjort mer før kl 08 en de fleste fikk gjort på en hel arbeidsdag. Altså nok en grunn til ikke å søke jobb i US Army.

    Selv får jeg inn i høysesong, jobbmessig, så jeg har takket nei til opptil flere muligheter for overtid, bare i dag.
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Det er helt sant det. Jeg pleier forøvrig å være på jobb ca kl 0700, fordi jeg får gjort unna massevis før resten av hordene kommer kl 0857 (kjernetid fra kl 0900).

    Men når det er møte kl 0800, da må jeg forholde meg til andre mennesker, og det er ikke alltid så lett så tidlig på en mandag :)
     
    ArthurDent liker dette
  8. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra EK160, helt ny 777ER til dubai i dag. Ganske stort step up fra gammel model.
    A6AFCE02-C73D-4D9B-ADE8-3D2DD7FD44CA.jpeg B86FAB3F-84AE-4B73-9172-79BFBDB95FE8.jpeg C1BC2143-3C16-47C3-98CB-0C35ED3008B5.jpeg
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Dere har rett og slett for få pendlere på kontoret.. Hos oss er det som regel aldri møte før kl 9.. :D
     
    Eddie47 and holmen like this.
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ganske mange pendlere her, faktisk.. Både fra Østfold og Vestfold.
    Ingen som bruker fly til å pendle med da..
     
    ArthurDent liker dette
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
  12. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    Buisness sete ja. Er kanskje noen cm smallere enn de gamle og de som er på A380.
     
  13. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Elsker læret og fargene, setet ser komfortabelt ut, om en smalt. Og eget kjøleskap :D Synd det er så trangt i fotbrønnen og at setet er klistret inn i midtgangen. Det er sånne ting som senker komfort for meg
     
  14. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Kjøleskap uten kjøling.
     
  15. ArrogantBastard

    ArrogantBastard Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    433
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Portland - her startet dagen med første møte 06:00 - slik går dagene med kunde på østkysten av USA. Inne i mellom løsning for kunden, forsøker jeg å få til en bonus billett med Oneworld til Norge - uten å bytte fly i UK (det blir grådig dyrt), har funnet en kronglete rute tur / retur....har nok Miles - men det blir slitsomt.
     
  16. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Det snør, det snør akkurat slik meterologene meldte, likevel må politiet anbefalle folk å ikke kjøre bil unødvendig og for fort i forhold til vær og føre... slutter aldri å bli overrasket over hvor fort vi glemmer at det er vinter i Norge :confused:o_O

    Tilbake på jobb i dag etter langhelgen i UK, ett par hundre mail som måtte gjennomgås, men heldigvis ikke oppsatt noe møte før kl 10 så da kom man igjennom en del sammen med morgenkaffen. Når innboksen er så full etter kun en langhelg må jeg si at jeg liker mailer som kun er til info, for de er raskt å få unna ;)
    I tillegg har jeg gått på beredskapsvakt i dag, så her er det lite annet planlagt den neste uken enn jobbing og å gå med telefonen på 24/7... Enda godt man skal ut å fly igjen når vakten er over i midten av neste uke så man har noe å se frem til :)

    God mandagskveld folkens :)
     
  17. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Pendlere er de som kommer med fly!
     
    Kristian and Are like this.
  18. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Skap........
     
    jgroneng and Eddie47 like this.
  19. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Det gode med kompliserte IKEA skap er at man ikke bruker lim!

    Når man har brukt feil skrue på en glideskinne bakerst og nederst slik at skinnen ikke glir slik den skal, så kan man bruke sammensetningsinstruksen i revers for å bytte ut skruen.

    Så er det å følge instruksen og sette det hele riktig sammen...

    NB: Ingeniører tror bruksanvisninger er for pingler ...
     
    Earl, RoadKing, anders82 and 2 others like this.

Del denne siden