God fjortande dag jul! Ja, sjusovartendensar her. Pandionkatten vekte meg ikkje før nærmare åtte. Ikkje for det, vanlegvis er det eg som røskar dyret ut av djup søvn, i alle fall på morgonkvisten. Klokka midt på natta, derimot... Eigentleg skulle julepynten tilbake til lagringsplass i går, men ein køyretur som vanlegvis tar drygt to timar, tok i går nærmare fire timar. Det var glatt veg og strøbilen stod i grøfta. Mogleg ein direktekorrelasjon der. Vel, i alle høve, i år er det han Knut som skal få jage jula ut. Ha ein fin måndag, folkens
God formiddag fra hovedstaden! Arbeidsuken er godt i gang, den startet faktisk med møte kl 0800 på en mandags morgen. Det burde være forbudt å ha møter kl 0800 på mandags morgen! Julepynten var enkel å bli kvitt i år, da vi var bortreist i julen og ikke pyntet i det hele tatt.. Snart helg?
God formiddag fra OSL. En tur på møte innom den gamle arbeidsplassen i dag; Ingen flights i dag heller
Mandag ja... Pussig som det hjelper på humøret når man nettopp har lagt på telefonen til Tallin der årets CT reise ble booket. Den bedre halvdel fyller 50 i november og ønsket seg tur til Tokyo, så da ble det tur til Tokyo. 2 x TG F ut og OZ F hjem er i alle fall et veldig brukbart utgangspunkt Ha en strålende mandag alle sammen
Gratulerer, med noe som høres ut som en fin booking. Da er det bare å begynne et word dokument og fylle inn passende info til et knallbra reisebrev om hva 50 åringer gjøre i Tokyo ( og veien dit) Edit: God morgen fra et grått Oslo, der tåken letter litt. Treningssenteret er Januarfyllt av folk som ikke har kutyme innlært, eller rydder ( altså litt som foran slusene til ombordstigning på OSL). @holmen : Den amerikanske hæren hadde vel et slagord en gang i tiden som sa at de fikk gjort mer før kl 08 en de fleste fikk gjort på en hel arbeidsdag. Altså nok en grunn til ikke å søke jobb i US Army. Selv får jeg inn i høysesong, jobbmessig, så jeg har takket nei til opptil flere muligheter for overtid, bare i dag.
Det er helt sant det. Jeg pleier forøvrig å være på jobb ca kl 0700, fordi jeg får gjort unna massevis før resten av hordene kommer kl 0857 (kjernetid fra kl 0900). Men når det er møte kl 0800, da må jeg forholde meg til andre mennesker, og det er ikke alltid så lett så tidlig på en mandag
Det er ganske mange pendlere her, faktisk.. Både fra Østfold og Vestfold. Ingen som bruker fly til å pendle med da..
Elsker læret og fargene, setet ser komfortabelt ut, om en smalt. Og eget kjøleskap Synd det er så trangt i fotbrønnen og at setet er klistret inn i midtgangen. Det er sånne ting som senker komfort for meg
God morgen fra Portland - her startet dagen med første møte 06:00 - slik går dagene med kunde på østkysten av USA. Inne i mellom løsning for kunden, forsøker jeg å få til en bonus billett med Oneworld til Norge - uten å bytte fly i UK (det blir grådig dyrt), har funnet en kronglete rute tur / retur....har nok Miles - men det blir slitsomt.
God kveld fra hovedstaden. Det snør, det snør akkurat slik meterologene meldte, likevel må politiet anbefalle folk å ikke kjøre bil unødvendig og for fort i forhold til vær og føre... slutter aldri å bli overrasket over hvor fort vi glemmer at det er vinter i Norge Tilbake på jobb i dag etter langhelgen i UK, ett par hundre mail som måtte gjennomgås, men heldigvis ikke oppsatt noe møte før kl 10 så da kom man igjennom en del sammen med morgenkaffen. Når innboksen er så full etter kun en langhelg må jeg si at jeg liker mailer som kun er til info, for de er raskt å få unna I tillegg har jeg gått på beredskapsvakt i dag, så her er det lite annet planlagt den neste uken enn jobbing og å gå med telefonen på 24/7... Enda godt man skal ut å fly igjen når vakten er over i midten av neste uke så man har noe å se frem til God mandagskveld folkens
Det gode med kompliserte IKEA skap er at man ikke bruker lim! Når man har brukt feil skrue på en glideskinne bakerst og nederst slik at skinnen ikke glir slik den skal, så kan man bruke sammensetningsinstruksen i revers for å bytte ut skruen. Så er det å følge instruksen og sette det hele riktig sammen... NB: Ingeniører tror bruksanvisninger er for pingler ...