Da var dagens rundtur til GDN unnagjort
Her følger en snodig og sikkert kjempe interessant oppdatering
Pleier folk å bli litt svett i pannen, når de sitter langt bak i kabinen ved korte connection?
På dagens t/r GDN har jeg tatt i bruk stoppeklokken
mye rart man finner på når man er alene på tur
Fullt fly og masse håndbagasje på OSL-ARN.
Når setebeltelyset slukket på ARN tok det 8m32s å komme ut av flyet fra plass 30D uten å kaste meg ut i midtgangen med en gang lyset slukket på en A320 (jeg satt på nest siste rad)
På en full flyvning ARN-CPH var jeg plassert på 17D, fra setebeltet slukket tok det 5m08s til jeg gikk ut av flyet.
Kommer til gate på CPH-GDN, opprinnelig skulle det vært en CRJ-900 på denne strekningen. Men pga avbrutt landing på GDN tidligere på dagen, er denne erstattet med A321
Jeg hadde planer om å være kjapt ute av CRJ’en så hadde booket D sete så langt frem som mulig på rad 15.
Ved boarding fikk jeg en lapp med 35B ved porten
Hipp Hurra, lengre bak i flyet på venstre side kommer man ikke
Passer seg dårlig når boarding starter når man lander.
Men etter litt ekstra tankevirksomhet kom jeg frem til følgende
Når man lander med en A321 brukes gatebroen uansett, så boarding kan ikke starte før alle er av
En fordel med MR til GDN er at de kun har en scanner i bruk ved boarding, så den boarding bruker litt tid
Jaja tilbake til stoppeklokken
A321 var en sammenslåing av 2 stk CRJ-900 med altfor mye håndbagasje.
Fra setebeltetlyset slukket til jeg var ute av flyet tok det 10m17s fra sete 35B.
Tilbake fra GDN skulle jeg hatt 17C, men ble nok engang plassert på rad 35 sete C
Det var halvfullt fly og fra lyset slukket til jeg var ute av flyet ble det 5m56s, Så nesten halvering av tiden ift fullt fly
På CPH-OSL ble det fullt fokus på å rekke flybussen fra plass 12D, så ingen tidtaking på den flighten
Skompet borti et par kropper i Plus avdelingen for å komme meg lengst frem før døren skulle åpnes
Sprinten startet fra rad 5
Var ved gate kl 21:53 og var på plattform 19 kl 22:04, og bussen gikk kl 22:07
Sparte 30 min på den løpeturen
Bare 3 turer igjen til GDN så skal Gullet være i boks
Eller kanskje jeg skal booke 9 turer til for å bli Diamant
God Natt
Vis alt...