Har hatt Ill Vit «under behandling» siden 27.juli og venter spent. Har mottatt 1 av 2 blad i posten, mulig det ikke kommer før begge er levert
fikk kun opp tilbud gjeldende blader+gave når jeg gikk på "se alle tilbud". Ser ikke ut til at bestillingen gikk gjennom automatisk hos meg, så er ikke akkurat optimistisk om denne. Men har i det minste tilgang til illustrert vitenskap en måned fremover
Hvordan fikk du sagt opp? Mulig det er jeg som er treg, men finner det ikke når jeg logger meg inn på Illvit.no
Er en link inne på faq som sender deg til kundeservice.com. Der kan du si opp ved å skrive abonnementsnummer.
fra Q&A: Hvordan sier jeg opp abonnementet på Illustrert Vitenskap? Du kan si opp abonnementet på telefon til kundeservice på telefon 23 06 87 00.
Gjorde det via mob, mulig nettsidene er utformet annerledes der, men jeg fikk opp digital utgave på siden med "alle tilbud" der.
Ja, så det, men kan ikke se å ha fått noe abonnementnummer, i hvertfall ikke i mailen jeg mottok som bekreftelse på bestilling
Jeg fikk to mailer med noen minutters mellomrom, i mail nummer 2 står nummeret. Og bestillingen dukker opp hos ViaTrumf etter et par timer.
Hvis du har fått tilsendt abonnementsnummeret ditt kan du si opp via. kundeservice på denne lenken: kundeservice(DOTT)com/nb-NO/login (jeg får ikke lagt inn skikkelig URL fordi jeg er såpass ny her inne )
Booket rom på Hotels.com via trumf og betalt for rommet, men overnattet ikke. Da sier de at jeg ikke får poeng. Totalt tullete Burde jo være betalingen og ikke om du fysisk er der som er avgjørende om du får poeng. Står som bekreftet men med kr. 0 i kjøp og 0 i bonus.
Her er jeg både enig og uenig. Det står helt sikkert noe i avtalen om at du må bo for å få poeng. Samtidig slipper hotellet å vaske etter deg, og har fått penger for rommet. De har nok sitt på det tørre her.
Ja det står nok noe om det ett sted og de har nok sitt på det tørre, men jeg synes det nå var merkelig politikk. Men da vet vi det til neste gang
Man får jo heller ikke poeng om man er no-show til en flyvning man heller ikke kan få igjen pengene for?
Både Fjordkraft og NTE er borte her, og ser at bonusen hos f.eks. Verisure er ca. halvvert. Kanskje noen avtaler som er gått ut ved månedsskiftet?
Skiftet til Fjordkraft Trumf avtale i august. Men de 800 kronene er ikke registrert på Viatrumf. Er det normalt? Har ikke hørt noenting etter bekreftelsesmailen.
Det er en forutsetning at oppholdet er gjennomført og det er det ikke ved no-show. Hotellet har nok ambisjoner om å selge mer enn bare overnatting, spesielt via Hotels da en stor del av prisen går bort i kommisjon.