Noen med erfaring fra NLY MAN? Bestilte en jakke i begynnelsen av uken og nada registrert på vistrumf so far, ca 150 trumf jeg ikke har lyst til å la seile alene/ukonvertert til EB, så vurdere å returnere når jeg henter pakken på postNord droppet i morgen, om dette ikke er typisk treghet fra denne butikken da?
Ja! Gjorde et kjøp 2.mars - dukket ikke opp og sendte inn henvendelse 13.mars. Fikk poengene overført nå for noen dager siden.
Takk, da skal jeg Chase dem før jeg sender jakka i retur (med mindre jeg er for feit for den - da ryker den anyhow)
Byttet til ICE og få minutter senere stod 468 KR ‘under behandling’ på ViaTrumf.no, god erfaring. Blir nok ikke værende hos Ice, men verdt pengene. Er det noen som har fått ViaTrumf for Telia?
Venter på Telia, og har gjort det sidan begynnelsen av februar. Måtte legge inn henvendelsen manuelt sidan det ikkje blei registrert automatisk. Utifrå det eg har lest på forumet her virkar det som dei er ekstremt treige.
Jeg purret på Viatrumf ettersom poeng fra Telia ikke har dukket opp i oversikten selv om det nå har gått fire måneder. De sier de enda ikke har hørt noe fra Telia. Jeg har nå byttet operatør. Dette gidder jeg ikke lenger.
Noen som har erfaring med Haugenbok? Har en sak fra august i fjor som enda ikke er oppklart. Har sendt klage til viatrumf to ganger (januar og april) og de har purret begge gangene, fortsatt ingenting som skjer. Er snakk om 600 trumfkroner, så ønsker ikke at de går til spille..
Jeg har fått begge mine bestillinger fra Haugenbok innen rimelig Viatrumf-tid. Edit: Har hatt tre bestillinger ser jeg, alle var ganske raskt på konto. Ser nå at de ikke er på Viatrumf lengre, så kan være derfor du sliter.
Gjorde det på torsdag og først nå dukket det opp i registreringen på 39kr For se om jeg får 39 eller om det retter seg opp på 35kr
Såpass. De var der inntil nylig hvertfall. Ikke så alt for lenge siden jeg sjekket sist, men da svinner vel det meste av gjenværende håp. Regner ikke med det er noe å hente nå da