Morsom historie og bra skrevet. Med tanke på hvor mye Ryan Air har vært i avisene i England med eksempler på deres superbe kundeservice, tenker jeg sorry mac. Booker man Ryan Air fra England vet man hva man får
Nemlig. Det er svært beklagelig, men desverre helt utenfor vår kontroll. Vi bruker et bemanningsbyrå som ikke har noen direkte tilknytning til oss og dette virker ikke som de rutinene vi har bedt dem følge. Vi tar dette veldig alvorlig og vil ta det opp med dem for å få alle fakta på bordet. For å være ærlige føler vi oss egentlig litt forfulgt her. Det føles tungt når kunder beskylder oss for feilene som et eksternt selskap har gjort. Takk for at du flyr med No... eh... Ryanair
Nei, ikke bemanningsbyrå, men det som på flyspråket heter en handlingagent. På Stansted er vel det Swissport. Disse representerer flyselskapet så man ikke skal merke forskjellen ..
Min kommentar var lett sarkastisk - men i utgangspunktet, ja .. Men nå har jo heller ikke vi lest Ryanairs pasasjerservicemanualer.
Aldri aldri aldri skal jeg fly med det søppelselskapet. Morsom klage, men INGEN sympati til noen fra meg om de velger å fly Ryanair og havner i trøbbel!