Billettene må kjøpes t/r. De lar seg ikke booke enveis. Forøvrig så er ikke prisene t/r faste slik det hevdes lengre opp. Tilgjengeligheten virker også å være veldig begrenset. Det finns ikke en ledig ungdomsbillett å oppdrive EWR-OSL i juli.
Nå er det stort sett ledige GO billetter på de fleste dager i samme periode og det er ledig billetter alle dager, så din common knowledge er ikke helt i tråd med virkeligheten i såfall. Jeg forsøkte bare å få frem at tilgjengeligheten av ungdomsbilletter er begrenset selv om det er ledige plasser tilgjengelig, slik som du skrev i første posten. Forresten står det presisert i den øverste skjermdumpen du la ut at prisene gjelder t/r for Asia og USA.
Ungdomsbillettene på interkont bookes i klasse T, og reservasjonen må gjøres senest dagen før utreisen, endringer tillatt mot et tillegg. Jeg har ikke sett noe om enveis-reiser, men kan ta å sjekke det nærmere.
Typisk at det kommer akkurat når jeg har fullt 26... Men sinnsykt bra forbedring av ungdomsbilletten!
Føler at jeg har spurt om dette før, men. Er det mulig å oppgradere interkontinentale ungdomsbilletter?