.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SASlovah4evah, 01. juli 2014.

  1. .
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    De har vel codeshare med Singapore Airlines ut av København dit. Det er nok det nærmeste de kommer. Mange år siden den ruta (som gikk via Bangkok) ble lagt ned.
     
  3. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Fløy med SK8000 SIN-CPH jeg :D
     
    Fly med oss liker dette
  5. erwib

    erwib Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg søkte for morroskyld på sas.no opp OSL-BKK i februar 2015 og fikk opp fly med SAS ut..... Da jeg gikk videre fikk jeg feilmelding. Skal bli spennende når de lanserer de nye rutene :)
     
    SASDC8 liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen her inne som har noen som helst tro på at SAS kommer tilbake til Bangkok eller Singapore i de nærmeste årene?
    Likte veldig godt SAS til Bangkok jeg og skulle gjerne se dem tilbake!
     
    SASDC8 and Fly med oss like this.
  7. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tror Singapore er en reell mulighet, men det er relativt langt og bør opereres med A340 og ikke A330, med mindre man legger inn mellomlanding til BKK som før - noe som jeg ikke tror alt for mye på. Gjetteleken på nye ruter OSL-ORD, OSL-SIN, CPH-DEL, CPH-ICN, CPH-CAN el HKG, OSL/ARN-IAD, ARN-Japan el Kina. Jeg ser ikke store grunner til at SAS vil tilbake på BKK, det er riktignok litt prestisje sidne det er en tradisjonell rute, men det er fornuftigere steder å sette inn materiell på.
     
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Får vi kanskje se noen fifth freedom-ruter med SAS fremover? Det er mange slike ruter i Asia, ref. denne tråden. Med den nye SAS-kabinen vil de kunne utkonkurrere LH, MS og ET mellom Bangkok og Kuala Lumpur. Gitt at disse 3 selskapene er *A vil det kanskje være uaktuelt, men hva med OSL/CPH/ARN - Kuala Lumpur - Manila?
     
  9. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Ulempen med dette er yield i forhold til utnyttelse av flymaskin, du binder en maskin for svært lenge og med daglige ruter så må du nesten ha to bare for denne ruten.
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Siste ryktene jeg har hørt er HKG, MIA, SIN og ORD. Mest sannsynlig ut av CPH og ARN, med mulighet for MIA/ORD ut av Oslo.
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tror at dersom Singapore kommer som ny rute, blir det Singapore som opererer fra Stockholm i samarbeid med SAS.
     
  12. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vel ikke en umulighet, men ryktene sier at SAS skal fly den selv enten fra ARN eller CPH. Når det er sagt hadde vel ARN vært en flott 777-200ER destinasjon, når 350en kommer inn å erstatter de på andre flyvninger.
     

Del denne siden