Her er klokken bare 05:33 og jeg har ikke jobbet på flere dager;-) - ikke skal jeg jobbe resten av måneden heller. Nå er kofferten pakket og vi er klare for Lufthansa til München Ha en glad tirsdag!
God morgen fra ett grått Bergen! På vei ut døren, for en treningsøkt før jobb! Fått signaler om at det kommer til å bli en hektisk arbeidsdag, så her er det bare å stålsette seg
God formiddag fra TOS hvor finværet fortsetter! Enda på jobb, men bunken minker kraftig så kanskje man rett og slett starter ferien i ettermiddag. Fredag settes snuten mot Orlando for en uke der og så en uke på Freedom of the Seas. St. Maarten er et av stoppene så det blir nok en tur til Sunset Bar igjen.
God formiddag fra det Sørlandske! Sitter her på hytta og titter ut på regn og vind. Noe båter er utpå til tross for været. Satser på bedring i været i løpet av dagen. Kan jo ikke engang følge med på flytrafikken en gang med disse hersens skyene. Ikke frister det med bad heller. Dusj derimot..... Nuvel....... Satser på et bedre grill måltid til kvelden.
4 veckors ferie. Jaggu sa jeg det. Tumble weed igjennom hele apburen. Heia Sverige! God lunch fra Highbury, nord London. Ferdig med to moeter, ett gjenstaar om 15 minutter foer man karrer seg tilbake til Heathrow og fly til Frankfurt. Dagflygning fra USA var en kjempeelendig ide. Ingen soevn i natt.
God ettermiddag fra Bodø. "Bare" 26 grader i dag. Tror ikke folk her oppe er skapt for den slags Blir en fin kveldstur på Ducatien med påfølgnede vask og polish, da jeg har sluntret unna det en stund. Ha en fortsatt nydelig tirsdag