.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 02. nov 2014.

  1. .
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he he... Endret headingen for deg jeg. Kjenner meg igjen i den der. Det går sånn annehver dag i en uke for min del. Tipper du er rimelig trøtt igjen nå?

    Måtelig morgen her. En god miks av forkjølelse og hangover. Hm... Tror jeg skal få bestilt meg et belte eller to.

    Ha en fin dag
     
    SASlovah4evah liker dette
  3. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Morn du fra The Queens Terminsl på LHR. Stod sikkert opp mye tidligere en nødvendig i dag. Men det er jo greit å ha god tid. Særlig når formiddagen kan tilbringes i Lufthansa Senator Lounge. Og her var det skikkelig frokost å få også! 905 til Frankurt venter om snaue to timer. Deretter en times connection til 876 og hjem
     
  4. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Blæh. Morn fra sofaen. Her blir man resten av dagen.
    Gikk tilfeldigvis inn på sas for å legge inn passinfo på OSL-CPH-SFO billetten min nå på torsdag, og ser at sas har kansellert 9-flyet vi skulle ta, og flyttet oss over på 07:10 flyet. Takk for at dere sa i fra! Plutselig er ikke 07:00 flyet fra AES-OSL som far skulle ta så veldig brukbart lenger. Jeeez.
     
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra en våt hovedstad. Hjemme fra en særdeles vellykket fest 03:30...og klarte først 13:00 å komme meg ut av senga. Ikke rart jeg føler meg som en tenåring....not. Ha en fin søndag...heldigvis skal vi bort på middag.
     
    tommy777 and PettR like this.
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God søndagsettermiddag! Straks ferdig med dagens plikter, og etter det venter en tur opp på Toppen Min før sola går ned 15.20. Heldigvis er det twilight i en drøy time etter det, så det burde ikke være umulig å komme seg ned derifra heller. :p

    Takk til @PettR som minnet meg på å legge inn passinformasjon for neste helgs hurra-meg-rundt-tur til 'Merica!
     
    SASDC8 and PettR like this.
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy søndag!

    Grunnet start på ferie neste uke og 3 uker etter det, tilbringes dagen på kontoret da det er mye som være klart før jeg stikker.. Jaja, været innbyr ikke akkurat til utendørsaktivitet så greit nok å sitte her :)

    Ha en super søndag!
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig morgen fra Kyoto. Ble tidlig kveld i går etter mye turistkjør her i går.

    Så da våkner man uthvilt og fin litt over 0300.

    Dagen er ikke planlagt enda, det eneste som er sikkert et at vi skal tilbake til Tokyo i løpet av dagen

    Ha en fin en
     
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Nordsjøen. Atter ett laaangt skift er over og heldigvis er nå også første helga offshore over for denne gang. Vindfullt her ute nå, men fremdeles mildt, så det blir forhåpentligvis en stund til vinteren kommer. Ikke noe særlig å jobbe ute midt i Nordsjøen når det sludder, snør og stormer rundt ørene på en. Men hva gjør man vel ikke for å ha åtte måneder fri i året... ;)
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God søndagsaften fra det Sørlandske!

    Her har det regnet hele dagen. Jeg ble sittende litt lenge foran glaneboksen i natt, så da jobbtelefonen ringte kl 0830 var jeg ikke videre fornøyd. Så det ble siesta fra 12 til 16. Snakk om å sove på skift. Trøtt nå igjen, så jeg ser frem til å få lagt meg igjen for natten egentlig. Heldigvis inviterte mor på middag i dag, så det har vært nokså slappt ja.

    I morgen begynner ny uke alt. Jeg stemmer fortsatt for at mandagen ikke bør starte før tirsdag kl 1100. Så det så!

    Fortsatt god aften!
     
  11. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Aiaiai. Tåke i Frankfurt på morran i dag gjorde at innkommende fly, en A321 med reg D-AIRR til Heathrow ble noget forsinket ja. En snau connection i Frankfurt ble enda snauere så det ble ikke så mye tid til så mye annet en å snike i passkontroll-køen og i sikkerhetskontroll-køen å komme seg til riktig gate der man var siste mann til å boarde.... .... bussen som tok oss ut til D-ABIF som faktisk dro et par minutter før rutetid når alt kom til alt.

    Dagens morroklump er forøvrig meg selv som boardet en Kolumbus(s) som det stod "Stavanger" på. Problemet var bare at den kjørte jammen til Sandnes i stedet. Så da ble det en liten omvei hjem via Lura.

    Nå skal jeg ikke reise mer. På en stund i hvertfall. Det sier hvertfall lommeboka.
     

Del denne siden