Hva med å bytte ut München med Berlin? Der er det mye billig overnatting og mat i tillegg til en del insteressant historie fra 1900-tallet. Så kan dere jo evt. svinge innom Tempelhof også for å være litt nerdete.
Dubai?? Nå synes jeg du strekker grensa for Europa litt vel langt Hva med Nice? Det har jo vært et jamt sig av forumister på tur dit i høst, så noe må jo den plassen ha å tilby!
Zurich er flott rundt juletider, de starter vel i slutten av november med julestæsj. Det eneste som er negativt med Zurich er at ting er ganske dyrt, men offentlig transport er billig. Ellers er Italia alltid en vinner, særlig på den tiden av året når landet er tilnærmet turistfritt og null stress. Da får du en grei temperaturøkning selv om det er langt fra sommer Fly inn til Verona, hyr en bil, sjekk inn på Hotel Fonte Boiola ved Gardasjøen. Nyt herlig mat i Sirmione, minst 4 fantastiske restauranter er åpne på den tiden av året, ta en dagstur til Venezia, ta enda en dagstur til vingårdene i området og sjekk ut alle Amaronene de har å by på. Eller fly inn til Nice, hyr en bil, kjør til Eze, videre til Monaco og end opp i Santa Margherita Ligure rett før Portofino.
Hvis du har noen poeng med IHG, så har de ny PointBreaks-liste ute nå, med bl.a. InterContinental Praha. (1. nov - 31. jan) 5000 IHG points tilsvarer 35USD, så dette er røøøverkjøp!
Neida. Visumservice fikser hele biffen på en uke. Gjør du jobben selv og ber om invitasjon fra hotellet bør du kunne fikse alt på 3-4 dgr og 640,- kr. PM om dere behøver hjelp.
Per pers, ja. Det er langt over halvparten av hotellbudsjettet deres og bortkastet imho.. Jeg hadde heller dratt ett annet sted
Nettopp. For en langhelg der du garantert vil fryse you know what av deg er det ikke verdt det i min bok..
Russland er soleklart ett interessant reisemål. Har vært der mange ganger, men mest på jobb. Skal du til ett land med visarobbing, besøke flere steder og bli lengre sånn at du får bedre ROI fra alt visastyret.
Lenge siden jeg bodde på St. Helens. Jeg husker at det ligger laaaangt unna alt annet og at det var ganske så fancy, men rommene var slitt. Fant ut at jeg ikke gadd å bo der neste gang pga beliggenheten
Vi er der noen få dager senere. Holy smokes. Sjekket Westin den helgen dere skal og det er tilnærmet pakkfullt. 467 Euro per natt