Kommer an på hvilken tidssone du er i ... Her i vestsørøst er det snart slutt på julefreden. Både Svigermor og regnvær er i anmarsj ... Fortsatt god lørdag, dere som allerede er der.
#stinkeråståoppkl05 #calgary #kaffe #flytrain #balle #urk #blueeyes #og #kan #også #det #superkantina @fnatstadbråten
@Update #hvorfor #kan #jeg #ikkelæremeg #å #sjekke #avgangstid #istedenforåbareregnemed #at #jegvetnårflyetår #kunnesovetlenger #denfølelsen
Ein.... toooo.... treeeee.... fiiiiire.... Varetellingen går sin gang. Lett som bare det når man er alene på jobb også.
Årets siste lørdag er kommet! Vi får sørge for å gjøre det beste ut av den! Sender trofekjerringa avgårde for en måned, så det må jo være en god utnyttelse. Har en kamerat som skal fly til BKK med TG F i morgen, og er en smule misunnelig kjenner jeg. Selv skal jeg bare være hjemme og nyte fridagene sammen med kidsa. Uten noe spesielt program heldigvis. Fortsatt brillefin lørdag ønskes.
God kveld fra Vaalerengen. Nok en herlig ikke-gjøre-noen-verdens-ting dag. Deilig med slike dager når det ble 150 reisedøgn på meg i år. Har brukt dagen på å plotte inn de tre siste månederes flyaktivitet på Flightmemory. Spennende å følge med på statistikken. Forsatt god kveld ønskes!