Grattis, men må si jeg er glad det ikke er meg. Har hatt nok fysikk og realfag til å ha dyp respekt for de som fordyper seg i emnet. Fullfart i Bergen, og sånn blir det nok de neste dagene.
Ingen Jackpot her i dag. Hva blir du da Ljodis? Dr Geo? Høres jo festlig ut. Selv tar jeg til takke med min Cand. Nok. Tørr asfalt ute i dag. Er nesten imponert da jeg ikke husker sist det var tørr asfalt ute. For nå har det vel regnet hver dag i 2 måneder tror jeg. Beinet mitt er fortsatt steinvondt og jeg er slapp og trøtt. Det får bli en Grandis i dag også etterfulgt av en velfortjent lur. Natta!
Dr. Ljodmila. Akkurat det verden trenger, en russisk doktor Gratulerer!!!! God formiddag fra Chicago. Litt "varmere" enn det var i går her, -22 akkurat nå, men det skal krype opp til rundt -12, så litt mer levelig. Har ingen planer om å forlate huset i dag, så det kan egentlig være så kaldt det bare vil. Ha en fin dag!
Sydentemperaturer i Arendal i dag. Er jo varmer her enn i Florida! 9 positive celcius! Grattis Doktor! Dagens jackpot er chicken alfredo til middag Ellers må jeg vel snart finne frem sommerklærene.
Gratulerer plass på doktorstudiet Høres skikkelig gøy ut Fremdeles 5 grader pluss ute i Bodø, men ryktes om minus 5 til helgen. Hvordan skal man overleve noe sånt liksom??
G'kveld fra bartebyen Grattis til "Il dottore de gephysica" Her har man slitt med å booke tur med KLM som tilslutt gikk i orden men....jessufader.......*ROLLEYES* !!! Ha en KLM-fri kveld.........